Czytasz dzięki

Sfinksowi rośnie apetyt i portfel

Największa sieć restauracji typu causal dining chce kupić dużą sieć pizzerii — z wizją rozwoju w kraju i za granicą.

Sfinks Polska, właściciel ponad 100 restauracji po szyldem Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło, ogłosił w piątek zamiar przejęcia sieci pizzerii Da Grasso. O tym, że w portfelu gastronomicznej spółki brakuje kuchni włoskiej i amerykańskiej, jej prezes mówił od kilku miesięcy. Czy celu kolejnej akwizycji należy więc szukać wśród lokali z hamburgerami i frytkami? Burgerownie, którym udało się niedawno szturmem zdobyć gastronomiczny rynek, tworzą zalążki sieci o ogólnopolskim zasięgu.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.