Sieć OBI chce przywiązać klientów

Sieć sklepów z materiałami budowlanymi OBI zaczęła wdrażać program lojalnościowy „OBI Plus”. Jego mechanizm jest prosty, polega na naliczaniu klientowi za każdy dokonany w OBI zakup punktów, które następnie można wymienić na nagrody. Wprowadzenie programu będzie wsparte przygotowaną przez agencję reklamową Corporate Profiles DDB, kampanią telewizyjną, prasową i działaniami BTL.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ