Sięgnij po najwyższe laury w PR

MAZ
opublikowano: 14-07-2008, 00:00

Rusza szósta edycja konkursu PR Złote Spinacze 2008. Prace agencje i firmy mogą wysyłać do 27 sierpnia.

Rusza szósta edycja konkursu PR Złote Spinacze 2008. Prace agencje i firmy mogą wysyłać do 27 sierpnia.

Jury konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations wyłoni najlepsze kampanie PR w dziewięciu kategoriach. Oto one:

PR korporacyjny — projekt budujący lub wzmacniający wizerunek firmy albo instytucji;

PR produktowy — projekt kreujący lub wzmacniający wizerunek produktu lub usługi;

kampania edukacyjna — nastawiony na osiągnięcie celu edukacyjnego, realizowanego przy udziale marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji;

komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa — projekt, którego celem jest przeciwdziałanie trwającemu lub potencjalnemu kryzysowi dotyczącemu firmy, produktu albo usługi;

public affairs & lobbying — projekt kampanii polegającej na komunikacji z otoczeniem społecznym, politycznym i legislacyjnym, który ma na celu zmianę nastawienia, presję lub wprowadzenie konkretnych zmian legislacyjnych;

kampania społeczna — wspierająca realizację ważnych celów społecznych, ale nienastawiona na budowę wizerunku marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji;

komunikacja wewnętrzna — projekt, którego celem jest tworzenie, utrwalanie lub zmiana postaw oraz komunikowanie zmian w organizacji;

event — wydarzenie lub cykl imprez budujących lub wzmacniających wizerunek firmy, instytucji, produktu lub usługi;

społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) — projekt realizujący cele w zakresie odpowiedzialności społecznej firm lub instytucji.

Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży PR oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku dzięki promowaniu najlepszych projektów zrealizowanych w Polsce. W opinii organizatorów Złote Spinacze mają się też przyczynić do lepszej edukacji środowiska biznesowego na temat znaczenia public relations w działalności firmy.

W ubiegłym roku o miano najlepszych kampanii PR rywalizowała rekordowa liczba 73 prac. Zwycięzców tegorocznego konkursu poznamy 20 listopada. Szczegółowy regulamin znajduje się na stronie internetowej www.zfpr.pl. „Puls Biznesu” sprawuje nad konkursem patronat medialny.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Sięgnij po najwyższe laury w PR