Spada sprzedaż autobusów

Paweł Janas
04-09-2000, 00:00

Spada sprzedaż autobusów Producenci autobusów nie mają powodów do zadowolenia. Sprzedaż nadal spada, i nic nie zwiastuje poprawy. Po spadku w 1999 r. sprzedaży autobusów miejskich i międzymiastowych producenci wierzyli, że gorzej być nie może. Wyniki po pierwszym półroczu wskazują jednak, że regres się pogłębia. Jerzy Chudzicki, prezes Izby Gospodarczej Komunikacji Miejskiej, wskazuje, że pierwsze półrocze nie było najlepsze dla producentów autobusów miejskich. Wbrew nadziejom na wzrost w drugim półroczu, wielkość sprzedaży nie powróci do poziomu z 1998 r., kiedy...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Spada sprzedaż autobusów