Sukces: EURO kończy polską transformację

Michał Matys
29-06-2012, 00:00

To już pewne. EURO 2012 okazało się sukcesem: marketingowym i inwestycyjnym. Polska dawno już nie miała tak dobrej prasy w światowych mediach, a rząd nie zrealizował aż tylu wielkich inwestycji. Najlepszym podsumowaniem może być to, co napisał niemiecki opiniotwórczy dziennik „Die Welt”: „EURO stało się, raczej przypadkowo, symbolicznym zakończeniem polskiej transformacji. Polska znów jest kimś, może sobie pozwolić na to, by zaprezentować się setkom tysięcy gości i miliardowi telewidzów (…). Od 1989 r. kraj ten przeszedł imponujący rozwój (…)....

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

/ Sukces: EURO kończy polską transformację