Sun&Snow sprzeda i wypromuje

  • Marta Sieliwierstow
opublikowano: 09-07-2013, 00:00

Sun&Snow proponuje deweloperom z sektora mieszkaniowego outsourcing usług marketingu i sprzedaży.

Apartamenty w kurortach, apartamenty w dużych miastach oraz mieszkania z sektora popularnego — na tych trzech grupach nieruchomości będzie się koncentrować działalność spółki Sarcon Poland utworzonej w ramach grupy Sun&Snow.Firma zaoferuje deweloperom prowadzenie marketingu i sprzedaż ich inwestycji, a w przypadku apartamentów wakacyjnych i miejskich także zarządzanie wynajmem z gwarancją zysku dla osób, które zdecydująsię na zakup w celach inwestycyjnych.

Zobacz więcej

PLANY: Liczymy, że do końca roku będziemy sprzedawać około 20 inwestycji. Już podpisaliśmy pierwsze umowy — mówi Dariusz Wilk, dyrektor ds. komercjalizacji Sun&Snow. [FOT. WM]

— W czasach, kiedy lokaty bankowe nie są już atrakcyjną formą inwestowania, klienci coraz częściej pytają o możliwość dywersyfikacji ryzyka i kupna, poza apartamentami wakacyjnymi z gwarancją zysku, podobnych nieruchomości, ale w miastach kojarzonych z biznesem jak np. Warszawa, Wrocław, Kraków czy Trójmiasto. Stąd zrodził się pomysł na stworzenie oferty dla deweloperów z dużych miast. Proponujemy im pakiet usług — przygotowanie i prowadzenie kampanii marketingowej ich inwestycji, sprzedaż mieszkań i zarządzanie wynajmem z gwarantowaną stopą zwrotu. Nasza oferta różni się od ofert dużych agencji pośrednictwa przede wszystkim rodzajem wykonywanej pracy i formą pobieranego wynagrodzenia. Koordynujemy wszystkie działania marketingowe i sprzedażowe dewelopera począwszy od strategii marketingowej, a kończąc na procedurach sprzedażowych i szkoleniach pracowników — wyjaśnia Dariusz Wilk, dyrektor ds. komercjalizacji Sun&Snow.

Najciekawszym punktem nowej usługi Sun&Snow jest skierowanie oferty usług marketingu i sprzedaży do deweloperów z segmentu popularnego, którzy zwykle na własną rękę organizują sprzedaż i promocję budowanych przez siebie osiedli mieszkaniowych.

— Przez kryzys z jakim boryka się od kilku lat rynek nieruchomości wielu deweloperów znacznie zmniejszyło nakłady na reklamę i marketing, co zdecydowanie spowalnia sprzedaż — ocenia Dariusz Wilk.

Firma, zależnie od segmentu rynku i sytuacji dewelopera, działa na kilka sposobów. Sprzedażą apartamentów wakacyjnych i miejskich zajmie się dział sprzedaży Sun&Snow.W przypadku mieszkań z sektora popularnego, jeśli deweloper ma własny dział sprzedaży, przeprowadzany będzie audyt dotychczasowych działań marketingowych i sprzedażowych, ewentualne poprawienie tego, co nie działa, a także szkolenia pracowników. Spółka chce się również wyróżnić metodą rozliczania efektów swojej pracy. Wynagrodzenie jest pobierane od obrotu ponad średni poziom sprzedaży osiągany dotychczas przez dewelopera, czyli po prostu jeśli spółka sprzeda więcej niż samodzielnie sprzedawał inwestor.

— Zasadą Sun&Snow jest to, że w jednej miejscowości pracujemy tylko dla jednego klienta. Podobnie będzie w przypadku apartamentów miejskich i mieszkań popularnych. Chyba że zarówno my, jak i nasi klienci uznamy, że inwestycje są tak różne, że nie stanowią dla siebie konkurencji — mówi Dariusz Wilk.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Sieliwierstow

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu