Tesco zadowolone ze świątecznej sprzedaży

WST, MarketWatch
opublikowano: 12-01-2010, 20:02

Tesco, największa brytyjska sieć detaliczna poinformowała we wtorek, że świąteczna sprzedaż była na rodzimym rynku najlepsza w okresie ostatnich trzech lat. Pomogła agresywna kampania promocyjna, która zachęciła klientów m.in. do większych zakupów szampana, zabawek i elektroniki – donosi serwis MarketWatch.

Przychody zrealizowane przez placówki działające na rynku od minimum roku (w celach porównawczych z uwagi na podatek, dane zostały specjalnie dostosowane) zwiększyły się o 4,9 proc. w okresie sześciu tygodni do końca grudnia 2009 r.

Analitycy ankietowani przez Dow Jones Newswires prognozowali wzrost sprzedaży na poziomie 3,3 proc.
Bez uwzględnienia sprzedaży paliw, ale wliczając podatek przychody wzrosły o 5,1 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WST, MarketWatch

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / Tesco zadowolone ze świątecznej sprzedaży