PB Po Godzinach
Partnerem cyklu EKO jest logo Provident

Totalizator Sportowy ujawnia wyniki e-kasyna

opublikowano: 21-08-2019, 22:00

Spółka po pierwszych miesiącach działania Total Casino mówi o sukcesie projektu: 64 tys. klientów i 40 proc. udziału w sprzedaży Totalizatora.

Total Casino, czyli e-commerce’owa odnoga Totalizatora Sportowego (TS), przyciągnęło 64 tys. zarejestrowanych klientów. W osiem miesięcy od uruchomienia jedyne legalne internetowe kasyno w Polsce, osiągnęło 2,3 mld zł przychodów ze sprzedaży, natomiast ponad 2,2 mld zł zostało wypłacone graczom w ramach ich wygranych. Z tej działalności TS wpłacił do budżetu państwa 48 mln zł. Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego, podkreśla, że wyniki przekroczyły oczekiwania spółki. Aktywność Total Casino wpłynęła na zwiększenie przychodów całego TS, które od grudnia 2018 r. do lipca 2019 r. przekroczyły poziom 5,2 mld zł. Szef Totalizatora mówi o rekordzie.

NA FALI:
NA FALI:
Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego, z dużym optymizmem podchodzi przyszłości Total Casino. Internetowa odnoga firmy osiągn ęła wyniki finansowe lepsze, niż początkowo zakładano
Fot. Marek Wiśniewski

— Około 40 proc. przychodów osiągnęliśmy ze sprzedaży online. Obserwując trendy rynkowe, mam nadzieję, że w najbliższych dwóch latach osiągane obecnie wskaźniki uda się podwoić — mówi Olgierd Cieślik.

Dodaje, że ostatnie miesiące wiązały się z intensywną pracą nad budowaniem kompetencji nowego podmiotu, infrastruktury informatycznej, systemów transakcyjnych, z wyborem dostawcy gier i usług dla sektora hazardowego — Playtech, analizą potencjału krajowego rynku i nakreśleniem profilu graczy. Wśród największych wyzwań prezes wymienia natomiast przygotowanie atrakcyjnego dla użytkowników produktu, którego — w myśl regulacji prawnych — nie można promować.

— Na popularność Total Casino wpływa to, że się w nim wygrywa. Wypłacalność w kasynie sięga blisko 96 proc., co jest konkurencyjne względem innych dostępnych na rynku rozrywek hazardowych. Średni depozyt gracza to 120 zł, średnia wypłata — 526 zł — wylicza Maciej Kasprzak, dyrektor Departamentu Gier Online w TS.

Puls Innowacji
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
×
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Kto w Polsce jest zainteresowany legalnym hazardem online? 80 proc. odwiedzających Total Casino to mężczyźni. Jest to rozrywka głównie dla ludzi młodych — 80 proc. stanowią osoby w wielu 18-34 lata. Zdaniem Macieja Kasprzaka wpływa na to model serwisu, zaprojektowanego „pod użytkownika mobilnego”. Firma stawia teraz m.in. na poszerzanie oferty dla graczy. We współpracy z Playtech wprowadza właśnie kilka nowości — produkcji Warner Bros.

Consumer Products. Anthony Evans, wiceprezes ds. strategii produktowej, zapowiada pakiet gier z superbohaterami, m.in. Batmanem i Supermanem, które zdobyły już popularność na innych rynkach i mają szansę przyjąć się również w Polsce. Maciej Kasprzak zaznacza, że Total Casino wprowadza kilka nowości miesięcznie. Firma cały czas poszukuje więc kolejnych dostawców — trwają rozmowy w tej sprawie. Mateusz Juroszek, prezes firmy bukmacherskiej STS, potwierdza, że internet jest przyszłością branży rozrywkowej.

— My także nieustannie inwestujemy w rozwój nowoczesnych funkcjonalności i rozwiązań dla klientów, m.in. w system płatności STSpay, transmisje wydarzeń sportowych w STS TV czy nowe produkty w ofercie. STS już 80 proc. przychodów generuje za pośrednictwem kanałów online — ujawnia Mateusz Juroszek.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane