TP SA grozi utrata aż 44 proc. klientów

Dawid Tokarz
22-06-2001, 00:00

TP SA grozi utrata aż 44 proc. klientów

44 proc. klientów Telekomunikacji Polskiej rozważa możliwość rezygnacji z jej usług. Tak zaskakujący wynik dały badania związane z wprowadzeniem nowego rodzaju abonamentu, które zostały wykonane na zlecenie Urzędu Regulacji Telekomunikacji. Okazało się, że 71 proc. badanych wie, że TP SA oferuje od 1 maja dwa rodzaje abonamentu. W ocenie nieco ponad połowy respondentów, informacje na temat nowego „tańszego” abonamentu uzyskane od operatora były niewystarczające. Aż 84 proc. badanych, które wiedziały o nowej „tańszej” ofercie TP SA, nie zdecydowało się na nią. Jednak 29 proc. spośród osób, które nie zmieniły abonamentu do tej pory, rozważa możliwość skorzystania z „tańszej” oferty w przyszłości. Badanie zostało przeprowadzone przez TNS Omnibus między 9 a 11 czerwca. Zrealizowano 990 wywiadów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dawid Tokarz

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / TP SA grozi utrata aż 44 proc. klientów