TVP ma dość reklam. Widzowie też

- Wprowadzenie reklam do kanałów tematycznych TVP, które zapowiada Anna Milewska w poniedziałkowym „PB”, jest niepokojące. W TVP ma być jeszcze więcej reklamy? Wydawało mi się to niemożliwe, ale widać się myliłem. Jeśli TVP ma być takie jak chociażby TVN, w której bloki reklamowe trwają już dłużej niż tematyczne, to trzeba będzie chyba wyrejestrować odbiornik. George

TVP ma dość reklam. Widzowie też

jaz
opublikowano: 30-05-2006, 00:00

- Wprowadzenie reklam do kanałów tematycznych TVP, które zapowiada Anna Milewska w poniedziałkowym „PB”, jest niepokojące. W TVP ma być jeszcze więcej reklamy? Wydawało mi się to niemożliwe, ale widać się myliłem. Jeśli TVP ma być takie jak chociażby TVN, w której bloki reklamowe trwają już dłużej niż tematyczne, to trzeba będzie chyba wyrejestrować odbiornik. George

- Po co nam telewizja publiczna, skoro upodabnia się do telewizji komercyjnych. Odpowiedź jest niestety prozaiczna — telewizja publiczna jest po to, aby politycy mieli kolejny łup do podziału. Gadanie o misji to mydlenie oczu. Poziom TVP jest tak samo żenująco niski, a dziennikarstwo równie tendencyjne jak w Polsacie czy TVN, z tym że za te ostatnie nikt nie każe mi płacić abonamentu. Czas się pogodzić z faktami. Telewizji publicznej na miarę BBC nie będziemy mieli nigdy, bo nie jesteśmy jeszcze na takim poziomie rozwoju jak 400-letnia demokracja i nigdy nie będziemy. Skoro tak, to trzeba cisnąć, żeby sprzedali to w diabły. Nawet niech się sami uwłaszczą i jeden kanał dla koalicji, a drugi dla opozycji. Jak ktoś nie będzie chciał tego wysłuchiwać, to użyje pilota, a przynajmniej abonament odpadnie z kosztów stałych. lianax

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: jaz

Polecane