Udany debiut Creepy Jar

Suteniec Grzegorz
06-08-2018, 11:34

O 54 proc. do 100 zł za szt. wzrosły na otwarciu w debiucie na NewConnect akcje producenta gier Creepy Jar. Oznacza to kapitalizację całej spółki na poziomie 68 mln zł.

Akcjonariusze Creepy Jar długo czekali na debiut, ale jak się okazuje – było warto. Ofertę publiczną spółka przeprowadziła w czwartym kwartale 2017 r. Pozyskała z niej 2,1 mln zł. Redukcja zapisów w transzy inwestorów indywidualnych wyniosła 38,5 proc. Akcje sprzedawane były po 65 zł.

Ważna premiera
Zobacz więcej

Ważna premiera

Pod koniec sierpnia zadebiutuje pierwsza gra Creepy Jar: Green Hell Creepy Jar

Wycena CreepyJar jest imponujaca biorąc pod uwagę, że spółka jest dopiero przed premiera pierwszej gry. Pod koniec sierpnia będzie miał premierę symulatora przetrwania „Green Hell”. Kampania promocyjna ruszyła w połowie maja. Dotychczas trailer gry obejrzało ponad 2 mln graczy.

Twórcy gry porównują ją do „The Forest”, „Long Dark” i „Stranded Deep”, z których każda sprzedała się minimum w 1 mln egzemplarzy, a niektóre zbliżają się do 4 mln. Creepy Jar to młode studio, ale jego założyciele, stanowiący trzon zespołu — Krzysztof Kwiatek, Krzysztof Sałek oraz Tomasz i Marek Sobólowie — to byli wieloletni pracownicy Techlandu, którzy współtworzyli takie hity, jak „Dying Light” czy „Dead Island” — rozpoznawalne na świecie i sprzedane w milionach egzemplarzy.

 

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Suteniec Grzegorz

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / Udany debiut Creepy Jar