Użytkownik wie lepiej

Zamiast zakładać, że znamy potrzeby klienta, zapytajmy go o zdanie. A potem opracujmy prototyp. Inaczej nasz produkt może okazać się bublem

Personel medyczny w amerykańskiej sieci prywatnych szpitali Kaiser Permamente postanowił poprawić warunki leczenia. Aby to osiągnąć, trzeba było wdrożyć efektywny system wymiany informacji i dyżurów. Opracowując go, nie kierowano się, jak to zwykle bywa, widzimisię menedżerów placówek. Prowadzono natomiast obserwacje, organizowano burze mózgów i testowano zgłaszane pomysły. Główna zmiana sprowadzała się do rezygnacji ze spotkań w pokoju pielęgniarek, w czasie których rozmawiano o stanie zdrowia pacjentów. Przy ich łóżkach zaczęli pojawiać się natomiast medycy z urządzeniami wyposażonymi w zaawansowane oprogramowanie IT....

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Użytkownik wie lepiej