To nie było udane półrocze Vivid Games, producenta m.in. serii gier "Real Boxing". Przychody nie pozwoliły na pokrycie podstawowych kosztów i strata - podobnie jak rok temu - pojawiła się już na poziomie wyniku ze sprzedaży. Na dodatek zaksięgowanie odpisu aktualizującego w wysokości 1,9 mln zł dotyczącego prac rozwojowych nad technologią Blast spowodowały powstanie ponad 2 mln zł straty operacyjnej i netto. Na poziomie EBITDA wynik również był ujemny - strata wyniosla 976 tys. zł wobec 1,15 mln zł zysku przed rokiem.
"W tym momencie nie koncentrujemy się na bieżącej maksymalizacji zysku – to nie jest etap, na którym znajduje się projekt. Priorytetem pozostaje zapewnienie odpowiednich zasobów oraz skupienie na dopracowaniu wszystkich elementów gry [chodzi o "Real Boxig 3" - red.] tak, aby jej globalna premiera mogła w pełni wykorzystać potencjał marki Real Boxing" napisał w liście do akcjonariuszy Piotr Gamracy, prezes Vivid Games.
