Notowania Vivid Games w miesiąc wzrosły o 100 proc. po tym, jak spółka zawarła z Apple'em umowę dotyczącą przygotowania odrębnej wersji gry oraz wydania przez giganta gry "Real Boxing 2" w modelu subskrypcyjnym Apple Arcade.
Gra "Real Boxing 2" miała premierę w listopadzie 2015 r. Trzecia część miała się pojawić w tym roku, ale wyniki metryk monetyzacyjnych uzyskanych przez grę w kolejnym etapie soft launchu były niezadowalające.
"Najważniejszym punktem naszej roadmapy pozostaje premiera Real Boxing 3. Chcemy aby tytuł zadebiutował jeszcze w tym roku - optymalnie w okresie świątecznym. Wprowadzone zmiany organizacyjne w zakresie zarządzania produkcją, a także zwiększenie zasobów zespołu, pozwalają nam realnie oceniać ten termin jako osiągalny. Ostateczna decyzja dotycząca daty premiery zapadnie w najbliższych tygodniach po rozmowach z partnerami z MENA i Chin” - mówi Piotr Gamracy, prezes Vivid Games.
24 września firma opublikowała wyniki finansowe za I półrocze. Obciążył je odpis aktualizujący dotyczący prac rozwojowych technologii Blast w wysokosci 1,95 mln zł.
Zachęcamy do zadawania pytań w trakcie czatu.
Na czat zaprasza Vivid Games.
