Xiaomi zbiera owoce na kolejnym rynku

ŁO, Digits
01-12-2014, 11:01

Chiński producent tanich smartfonów wszedł na rynek indonezyjski we wrześniu i już zbiera pierwsze owoce.

Hugo Barra, który jest wiceprezesem koncernu poinformował, że Chińczycy sprzedali już w Indonezji 100 tys. smartfonów Redmi 1S i phabletów Redmi Note. Portal Digits dodaje, że Redmi 1S jest najtańszym gadżetem w ofercie Xiaomi - jego indonezyjska cena w przeliczeniu na dolary wynosi 122 USD.  

Xiaomi kontra Apple
Zobacz więcej

Xiaomi kontra Apple

Bloomberg

Xiaomi jest obecnie trzecim pod względem wielkości producentem smartfonów na świecie. Więcej urządzeń sprzedają tylko giganci tej branży, czyli koreański Samsung i amerykański Apple.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, Digits

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Xiaomi zbiera owoce na kolejnym rynku