Dzisiaj, w warszawskim hotelu Intercontinental, odbywa się konferencja „ Outsourcing w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa”.
Celem konferencji zorganizowanej przez „Puls Biznesu”, we współpracy z firmami Impel, Getronics, Hewlett Packard, Deloitte oraz Work Service, jest wyjaśnienie istoty outsourcingu oraz zaprezentowanie go jako nowoczesnego narzędzia ułatwiającego zarządzanie przedsiębiorstwem i podnoszącego jego wartość. Impreza jest adresowana zarówno do przedstawicieli firm świadczących usługi outsourcingowe, jak i ich potencjalnych klientów.
Program konferencji
Warszawa, 31 marca 2005 r.
Hotel Intercontinental
- 10.10-10.30 Istota outsourcingu
Leszek Roźdżeński, prezes zarządu, WebInn, Grupa Computerland
- 10.30-10.50 Outsourcing IT w Polsce. Korzyści wynikające z wdrożenia usług outsourcingowych. Teoria a praktyka
Maciej Potapczyk, dyrektor generalny, Getronics Polska
- 10.50-11.10 Outsourcing w kształtowaniu wartości firmy
Ewa Banachowicz, starszy menedżer, Deloitte
- 11.10-11.30 Uwarunkowania sukcesu kontraktu outsourcingowego
Marzena Tarkowska, menedżer, Xerox
- 11.45-12.05 Jak dobrze przygotować kontrakt outsourcingowy Sławomir Borkowski, wiceprezes zarządu, Impel SA
- 12.05-12.45 Ludzie to kapitał. Wartość outsourcingu personalnego
Tomasz Szpikowski, prezes zarządu, Work Service
- 12.45 -13.15 Outsourcing jako sposób na restrukturyzację przedsiębiorstwa — przejęcia pracownicze
Grzegorz Dzik, prezes zarządu, Impel SA
- 13.45-14.05 Jak zmniejszyć koszty utrzymania nieruchomości — facility management outsourcing
Mariusz Chamier-Cieminski, prezes zarządu, GP Bis
- 14.05 – 14.45 Offshoring i nearshoring jako szansa dla polskich przedsiębiorstw Piotr Rutkowski, dyrektor ds. sprzedaży usług outsourcingu, HPPolska
Paweł Farfał, kierownik ds. rozwoju rynku IBM
- 14.45-15.05 Offshoring — czas na nową perspektywę Tomasz Szpikowski, prezes Work Service.