Zakupy online bardziej międzynarodowe

opublikowano: 06-03-2018, 07:59
aktualizacja: 06-03-2018, 09:02

Już 54 proc. europejskich konsumentów w ubiegłym roku realizowało zakupy w zagranicznych sklepach internetowych. Wskaźnik ten z roku na rok wzrasta.

W stosunku do roku 2016 liczba europejskich nabywców dokonujących zakupów w zagranicznych sklepach internetowych wzrosła w 2017 r. o 2 punkty procentowe, a transakcje najczęściej dotyczyły ubrań, elektroniki, kosmetyków i obuwia. Natomiast gotowych na ich realizację jest 31 proc. osób, które dotychczas nigdy wcześniej nie kupowały online w e-sklepach zlokalizowanych poza ich rodzimym krajem – wskazuje badanie DPDgroup Barometr E-shopper zrealizowane przez Kantar TNS.  

Zobacz więcej

fot. Fotolia

Powoli wzrasta również zainteresowanie Europejczyków zakupami w pozaeuropejskich e-sklepach. 

 

Ciekawe liczby:

4 proc. - O tyle wzrosło w ubiegłym roku zainteresowanie Europejczyków e-zakupami w Chinach. W Polsce zdecydowało się na nie 44 proc. osób kupujących za granicą (wzrost o 8 proc. w porównaniu z 2016 r.).

86 proc. - Tylu chorwackich e-klientów decyduje się na zakupy w zagranicznych sklepach internetowych (najwięcej w Europie wg badania DPDgroup Barometr E-shopper).

Sprawdź program wydarzenia "E-klient. e-Customer Journey" >>

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Zakupy online bardziej międzynarodowe