E-Klient. e-Customer Journey

E-Klient. e-Customer Journey

6 ‑ 7 czerwca 2018 / Warszawa, Hotel Novotel Centrum

E-Klient. e-Customer Journey
 / 6 ‑ 7 czerwca 2018 / Warszawa

Cel

Już 6 oraz 7 czerwca 2018 roku, zapraszamy na kolejną odsłonę konferencji E-Klient. E-commerce Development.

Tak jak poprzednio, wraz z najlepszymi ekspertami rynku, zabierzemy Was w podróż po branży e-commerce widzianą oczami konsumenta. Tym razem, prześledzimy całą jego ścieżkę zakupową, gdzie jej prawidłowa interpretacja pozwoli budować strategię poprawy jego obsługi. Mapowanie ścieżki klienta pozwala również na zwiększenie jego satysfakcji oraz wychwycenie potencjalnych problemów.

Zapraszamy na konferencję, podczas której pokażemy podejścia, narzędzia oraz rozwiązania, pojawiające się na każdym etapie poznawania naszego konsumenta. Jeśli chcecie dowiedzieć się jeszcze więcej o swoich użytkownikach i zrobić wszystko, żeby ich zachować – nie może zabraknąć Was na tym wydarzeniu!


Co gwarantujemy?

  • Poznanie e-klienta poprzez wspólne prześledzenie 5-cio stopniowego e-Customer Journey
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy
  • Najważniejsze narzędzia i najciekawsze case studies - wszystko po to, by było ciekawie, efektywnie, kreatywnie!
  • Znakomitych ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą - Wy też jesteście dla nas ekspertami, którzy aktywnie uczestnicząc w wydarzeniu, dzielą się swoją wiedzą
  • Przerwy networkingowe - my gwarantujemy czas, miejsce i znakomitą kawę - Wy zbudujcie sieć kontaktów, które pomogą Wam w rozwoju Waszego e-Biznesu!
  • Certyfikat uczestnictwa - potwierdzimy Wasze zaangażowanie i zdobyte umiejętności!


Do udziału zapraszam:

  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online;
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii;
  • Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży;
  • Project i Brand Menedżerów;
  • Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem;
  • Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce.

Konferencja bierze udział w programie certyfikacyjnym DIMAQ. Każdy uczestnik wydarzenia otrzyma 10 punktów certyfikacyjnych. Dla panelisty jest przewidzianych 15 punktów, zaś prelegent otrzyma ich 30.


Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Centrum

ul. Marszałkowska 94
Warszawa

Partner

Patron

Patron Merytoryczny

Patron Medialny