Konferencje, warsztaty, szkolenia, webinary ‑ stacjonarnie i online
Zdobywaj praktyczną i aktualną wiedzę, dzięki wydarzeniom "Pulsu Biznesu".
Nawiąż kontakt z najlepszymi profesjonalistami na rynku i odkryj wszystkie tajemnice biznesu.
Lista wydarzeń
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Jak oceniać efektywność działań w mediach społecznościowych2023-01-25T11:56:19ZPonadczasowa mądrość Winstona Churchilla: „jakkolwiek wspaniała jest strategia, czasem należy przyjrzeć się efektom” jest bezdyskusyjna dla wielu obszarów, a zwłaszcza dla działań prowadzonych w mediach społecznościowych. Dowiedz się, na które wskaźniki KPI warto patrzeć, aby precyzyjnie analizować efektywność wdrożonej strategii w social mediach.
- Kiedy biznes potrzebuje ruchu organicznego2022-12-15T10:14:05ZW czasach, gdy wiele aspektów naszego życia przeniosło się do świata wirtualnego, a znaczna część zakupów odbywa się online, Internet może być najlepszym i najskuteczniejszym kanałem sprzedaży dla każdej firmy. Niezbędna jest dobra strona internetowa, jednak jeszcze bardziej niezbędny jest ruch na tej stronie.
- SEO PR, czyli pozycjonowanie wizerunku marki2022-11-07T15:10:54ZBudowanie pozytywnego wizerunku firmy to nie tylko spójny key visual, dobre zdjęcia i właściwe opisy produktów. Aby być widocznym w sieci, należy zadbać o SEO – to bardzo ważne, jeśli chcemy zatrzymać przy sobie dotychczasowych klientów i przyciągnąć nowych. Odpowiednie relacje z użytkownikami sprawią, że będą oni wracać na naszą stronę.
- Strategia PR organizacji biznesowej. Jak stworzyć strategię public relations?2022-10-21T11:56:42ZAby stworzyć strategię PR dla organizacji o profilu biznesowym, musimy opracować całkowicie inny plan działań, aniżeli w przypadku np. fundacji czy pojedynczego projektu. Strategia public relations adresowana do przedsiębiorców wiąże się z m.in. ustaleniem celów komunikacyjnych, poprzedzonym szczegółową analizę grup docelowych. W teorii brzmi to banalnie, jednak praktyka wymaga od strategów o wiele więcej.
- Jak usprawnić komunikację wewnętrzną w firmie?2022-03-15T15:30:07ZSkuteczna komunikacja wewnętrzna w firmie oraz jej odpowiednia organizacja to droga do większego zaangażowania pracowników, lepszego zrozumienia misji organizacji i szansa na szybszą realizację celów biznesowych. Zaniedbania w tym obszarze to przepis na dezorganizację i istotny spadek produktywności. Zobaczmy zatem, co zrobić, aby komunikacja wewnętrzna stała się jednym z fundamentów sukcesu prowadzonej działalności.
- Media realtions - jak nawiązywać i utrzymywać relacje z mediami?2022-03-04T15:10:47ZOd wielu lat obserwujemy, jak potężny i wielowymiarowy wpływ na odbiorców mają media. Nie bez powodu nazywamy je czwartą władzą. Uświadamia to jak ważne są relacje z mediami, które mogą stać się skutecznym wehikułem działań marketingowych. Wyjaśniamy, co to jest media relations i dlaczego współpraca z dziennikarzami jest ważna.
- Jak pandemia wpłynęła na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firm?2021-11-30T15:26:44ZJedną z najważniejszych kwalifikacji pożądanych w dzisiejszym zmieniającym się świecie są umiejętności komunikacyjne. Stacjonarnie, zdalnie, hybrydowo, w sytuacji konfliktu czy kryzysu - skuteczna komunikacja jest kluczowym filarem funkcjonowania przedsiębiorstwa. O komentarz na temat zmian w komunikacji korporacyjnej wywołanych pandemią COVID-19 poprosiliśmy dr Maksymiliana Pawłowskiego, Corporate Communications Manager w Leroy Merlin Polska.
- Public relations, a kryzys wizerunkowy - jak dbać o reputację firmy?2021-11-30T15:02:38ZZagrożenia dla wizerunku marki ujawniają się w najmniej spodziewanych momentach. Wystarczy jeden incydent, niefortunna wypowiedź lub nieprzychylna opinia, aby postawić pod znakiem zapytania wieloletnią reputację firmy. Dokładając do tego przekonanie, że marka jest naturalnie odporna na wstrząsy, otrzymujemy idealny przepis na piękną katastrofę. Jak zatem przygotować się na kryzys wizerunkowy, neutralizować zagrożenia i dbać o reputację firmy?
- Content marketing B2B - jak tworzyć treści, które zarabiają?2021-11-16T10:34:00ZContent marketing B2B to przede wszystkim konkret. Wartościowe treści pozwalają wygrać walkę o uwagę użytkownika w sieci, która często jest fundamentem dla realizacji konkretnych celów. Skuteczna strategia content marketingowa to też większe zaufanie i zaangażowanie nowych i dotychczasowych klientów.
- Jak odbudować swoją markę po kryzysie?2021-10-26T10:20:00ZCzy jesteś przygotowany na kryzys w Twojej organizacji? Jeżeli masz wątpliwości, to pomocny może się okazać udział w grudniowym kongresie “Pulsu Biznesu”.
- Adam Łaszyn, ekspert ds. komunikacji kryzysowej i strategii komunikowania Alert Media Communications2021-10-21T12:31:00ZParadoksalnie, firmy w okresie pandemii przeżywają mniej dużych kryzysów wizerunkowych niż wcześniej. Natomiast częściej walczyć muszą z małymi problemami pochodzącymi z mediów społecznościowych, relacji pracowniczych lub konsumenckich, które to kłopoty mogą urosnąć do skali poważnego kryzysu, jeśli nie zostaną właściwie zarządzone.
- Najczęściej popełniane błędy w działaniach content marketingowych2021-10-01T08:09:00ZO tym, ze content ma moc nie trzeba nikogo przekonywać. Jest ważnym, jeśli nie najważniejszym elementem, powodującym, że efektywnie docieramy do klientów. Czasem jednak, jak we wszystkich działaniach robimy błędy. Jakie są najczęściej popełniane błędy w działaniach content marketingowych? Zapytaliśmy o to Urszulę Niepewną, Content Marketing Team Leader w Webankieta.
- Skuteczne public relations (PR) - 4 sposoby budowy relacji z otoczeniem2021-10-06T11:17:00ZŻadna organizacja nie funkcjonuje w próżni, a każde jej działanie wpływa na otoczenie — zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne. Zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy i zdobycie zaufania wśród partnerów, klientów i pracowników to wysiłek, który powinien zwrócić się w przyszłości.
- ESG compliance — czym jest i jak wpływa na zarządzanie biznesem?2021-10-01T11:05:00ZPrzedsiębiorstwa na całym świecie mają rozwijać się w sposób bardziej odpowiedzialny i zrównoważony. To nie tylko efekt presji ze strony regulatorów, inwestorów, kredytodawców, ale także samych pracowników i konsumentów. Sposobem na zmianę kursu w kierunku bardziej odpowiedzialnego biznesu są standardy ESG.
- Jacek Ławrecki, dyrektor ds. komunikacji, Fortum2021-09-27T09:32:00ZZ kryzysami medialnymi jest jak z awariami samolotów. Najlepiej im zapobiegać, a gdy już się zdarzą, warto pilnować, by drobny problem nie urósł do rozmiarów katastrofy.