WIEDZA KLASY BIZNES - Konferencje, warsztaty i szkolenia Pulsu Biznesu
Zdobywaj praktyczną i aktualną wiedzę, dzięki wydarzeniom "Pulsu Biznesu".
Nawiąż kontakt z najlepszymi profesjonalistami na rynku i odkryj wszystkie tajemnice biznesu.
Lista wydarzeń
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Suplementy. Połowa z nas je kocha, połowa nienawidzi2021-10-27T14:03:00ZSuplementy diety są zdecydowanie jednym z ciekawszych produktów, które są masowo sprzedawane. Zarówno na rynku polskim, jak i na całym świecie budzą one wiele kontrowersji i przez dużą część społeczeństwa i ekspertów są kochane, a przez część silnie krytykowane. Z czego to wynika?
- Probiotyki, prebiotyki, psychobiotyki czyli o braku jasnych ram prawnych oznaczania suplementów diety2021-10-01T11:32:00ZW świetle obowiązującego prawa suplement diety jest żywnością, zdefiniowaną w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia jako środek spożywczy, którego celem powinno być uzupełnienie normalnej diety. Ma jednak formę i postać taką, jak leki: występuje w postaci tabletek, kapsułek, saszetek, co potencjalnie może wywoływać u konsumenta mylne wyobrażenie o jego właściwościach leczniczych, w szczególności, jeśli forma ta zestawiona jest z wprowadzającymi w błąd oznaczeniami.
- Sukces sprzedaży suplementów diety a znakowanie produktu - aspekty prawne2021-09-22T14:37:00ZSukces sprzedaży suplementów diety w dużej mierze uzależniony jest od odpowiednio zadeklarowanych korzyści żywieniowych oraz zdrowotnych na etykiecie produktu. Branża suplementów diety rozwija się bardzo dynamicznie, co zdecydowanie determinuje wzrost konkurencyjności na rynku. Podmioty działające w sektorze spożywczym dokładają zatem wszelkich starań, by jak najlepiej wypromować i wyróżnić swój produkt na tle konkurencji. Producenci najczęściej decydują się na podkreślanie wyjątkowych właściwości produktów poprzez wykorzystanie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych.