Konferencje, warsztaty, szkolenia, webinary ‑ stacjonarnie i online
Zdobywaj praktyczną i aktualną wiedzę, dzięki wydarzeniom "Pulsu Biznesu".
Nawiąż kontakt z najlepszymi profesjonalistami na rynku i odkryj wszystkie tajemnice biznesu.
Lista wydarzeń
Przeczytaj w strefie wiedzy
- 7 grzechów głównych wideo w social mediach - unikaj ich jak ognia2023-02-01T14:04:38Z84 minuty dziennie* - tyle średnio oglądamy wideo w Internecie każdego dnia. To kosmicznie dużo! YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, TikTok czy Snapchat - wokół nas jest mnóstwo kanałów, na których możemy tworzyć materiały. Jakich błędów nie popełniać? Czego unikać? Zapraszam na siedem grzechów głównych, które zabijają zasięgi organiczne wideo.
- Jaka powinna być odpowiedź biznesu na kryzys zaufania do mediów społecznościowych2023-02-01T08:55:43ZLiczne badania, jak chociażby „Digital Trust Benchmark 2022”, wyraźnie pokazują, że każda platforma społecznościowa doświadczyła spadku ogólnego zaufania użytkowników w 2022 roku w porównaniu z rokiem poprzednim. Zaufanie do platform spadło przede wszystkim w takich obszarach jak prywatność i bezpieczeństwo, ale także w kontekście trafności reklam. To realne zagrożenie również dla marek obecnych na platformach.
- Jak oceniać efektywność działań w mediach społecznościowych2023-01-25T11:56:19ZPonadczasowa mądrość Winstona Churchilla: „jakkolwiek wspaniała jest strategia, czasem należy przyjrzeć się efektom” jest bezdyskusyjna dla wielu obszarów, a zwłaszcza dla działań prowadzonych w mediach społecznościowych. Dowiedz się, na które wskaźniki KPI warto patrzeć, aby precyzyjnie analizować efektywność wdrożonej strategii w social mediach.
- UMAMI: doświadczenia, które budują lojalność2023-01-25T09:17:58ZNieprzewidywalność rynkowa powoduje, że coraz trudniej dziś budować trwały i systematyczny wzrost rynkowy. Wiele firm inwestuje duże budżety w marketing niekoniecznie pamiętając o tym, że to nie wystarczy, żeby utrzymać zadowolonego klienta. Bo marketing jest trochę jak zaproszenie kogoś na randkę. Natomiast to właśnie doświadczenie jest tym, co sprawi, że ktoś zgodzi się pójść na drugą randkę, i na kolejne. W biznesie skutecznym sposobem na budowanie długotrwałej więzi z klientami jest strategiczne podejście do projektowania ich doświadczeń.
- Metaverse marketing – jak buduje się dziś przewagę konkurencyjną2023-01-12T14:31:34ZHasło „metaverse” jest od jakiegoś czasu jednym z najpopularniejszych buzzwordów w świecie marketingu i biznesu. Mimo że wizja zaawansowanego metaverse kreślona przez niektórych ekspertów jest pieśnią przyszłości, to prowadzenie działań marketingowych w wirtualnych światach już teraz może pozwolić na zyskanie cennej przewagi konkurencyjnej.
- Czy marketing marki w XXI wieku może być etyczny2023-01-11T10:04:29ZCzy marketing to tylko proces wciskania odbiorcy na siłę niepotrzebnych produktów, korzystając z nieprawdziwych argumentów? Czy jest to działanie nastawione jedynie na maksymalizację zysków? A może to zwykły dialog z klientem?
- Synergia działań w social mediach: Jak rozwijać markę w trudnych czasach?2023-01-04T11:03:52ZTemat „synergii” jest dość szerokim pojęciem i różnie współcześnie interpretowanym. Szczególnie w działaniach marketingowych i sprzedażowych – gdzie jest najbardziej pożądany ze względu na wyniki.
- Kiedy biznes potrzebuje ruchu organicznego2022-12-15T10:14:05ZW czasach, gdy wiele aspektów naszego życia przeniosło się do świata wirtualnego, a znaczna część zakupów odbywa się online, Internet może być najlepszym i najskuteczniejszym kanałem sprzedaży dla każdej firmy. Niezbędna jest dobra strona internetowa, jednak jeszcze bardziej niezbędny jest ruch na tej stronie.
- Co najlepiej działa w social mediach?2022-11-22T11:13:34ZŻyjemy w czasach nieustannej zmiany, przez co wczorajsze trendy, dzisiaj stają się standardem działania, a jutro zostaną zastąpione kolejnymi nowościami. Zmieniają się nie tylko możliwości czy rozwiązania, ale przede wszystkim zmianie ulega sytuacja gospodarcza w Polsce i na świecie, a przez to i sam rynek.
- SEO PR, czyli pozycjonowanie wizerunku marki2022-11-07T15:10:54ZBudowanie pozytywnego wizerunku firmy to nie tylko spójny key visual, dobre zdjęcia i właściwe opisy produktów. Aby być widocznym w sieci, należy zadbać o SEO – to bardzo ważne, jeśli chcemy zatrzymać przy sobie dotychczasowych klientów i przyciągnąć nowych. Odpowiednie relacje z użytkownikami sprawią, że będą oni wracać na naszą stronę.
- Co to jest digital marketing? Jakie są elementy marketingu cyfrowego?2022-02-04T12:13:10ZMierzalność prowadzonych działań, ogromne grupy docelowe, łatwość targetowania komunikatów czy możliwość ograniczenia kosztów to tylko kilka argumentów przemawiających za prowadzeniem działań marketingowych w kanałach cyfrowych. Sprawdźmy zatem, czym jest digital marketing i jakie są jego elementy.
- Anna Pantus, digital marketing consultant, Monday Group & Dell Technologies2022-01-24T14:23:19ZSkala wykorzystania oprogramowania do automatyzacji marketingu eksplodowała w ciągu ostatniej dekady i póki co nie widać oznak spowolnienia. Badacze przewidują, że wartość globalnego rynku MA, którą w 2020 wyceniono na 3.60 mld USA, do 2027 r. ma wynieść 11,46 mld USD – co daje roczny wskaźnik wzrostu na poziomie 17,67%.*
- Public relations, a kryzys wizerunkowy - jak dbać o reputację firmy?2021-11-30T15:02:38ZZagrożenia dla wizerunku marki ujawniają się w najmniej spodziewanych momentach. Wystarczy jeden incydent, niefortunna wypowiedź lub nieprzychylna opinia, aby postawić pod znakiem zapytania wieloletnią reputację firmy. Dokładając do tego przekonanie, że marka jest naturalnie odporna na wstrząsy, otrzymujemy idealny przepis na piękną katastrofę. Jak zatem przygotować się na kryzys wizerunkowy, neutralizować zagrożenia i dbać o reputację firmy?
- Customer Experience - jak dbać o pozytywne doświadczenia klienta?2021-11-23T15:42:00ZBudowanie doświadczeń jest procesem, który dostarczać ma pozytywnych emocji na każdym etapie interakcji klienta z marką. Długofalowy wzrost satysfakcji odbiorców przekłada się na ich większe zaufanie i zaangażowanie. To fundament w budowie przewagi konkurencyjnej, a także skuteczny sposób na wzrost przychodów. Sprawdzamy zatem, czym jest Customer Experience i dlaczego warto stawiać klienta w centrum uwagi?
- Content marketing B2B - jak tworzyć treści, które zarabiają?2021-11-16T10:34:00ZContent marketing B2B to przede wszystkim konkret. Wartościowe treści pozwalają wygrać walkę o uwagę użytkownika w sieci, która często jest fundamentem dla realizacji konkretnych celów. Skuteczna strategia content marketingowa to też większe zaufanie i zaangażowanie nowych i dotychczasowych klientów.