WIEDZA KLASY BIZNES - Konferencje, warsztaty i szkolenia Pulsu Biznesu
Zdobywaj praktyczną i aktualną wiedzę, dzięki wydarzeniom "Pulsu Biznesu".
Nawiąż kontakt z najlepszymi profesjonalistami na rynku i odkryj wszystkie tajemnice biznesu.
Lista wydarzeń
Aktualnie nie posiadamy wydarzeń w tym zakresie tematycznym. Poznaj aktualne wydarzenia Pulsu Biznesu >>
Przeczytaj w strefie wiedzy
- 7 rzeczy, które należy wiedzieć o Customer Experience2018-10-01T14:24:19ZZ miesiąca na miesiąc przybywa w Polsce firm, które uświadamiają sobie, że ich klient się zmienia. Oczekuje dziś dużo więcej niż kilka lat temu.
- Spójny pricing w zmiennych czasach2023-04-14T10:30:49ZPewnie każdy z nas był w takiej sytuacji, kiedy robimy coś i robimy, a to nie wychodzi i nie wychodzi. A my robimy dalej i dalej, bo wydaje nam się, że w końcu wyjdzie… Czy wyjdzie? To zależy, czy coś zmienimy w tym co i jak robimy czy nie. Bo jak to powiedział jeden mądry człowiek (a za takiego mam Alberta Einsteina): „szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów”.
- Jak rozwijać kulturę firmy, która wspiera tworzenie wartości dla klienta2023-03-17T09:54:19ZCustomer Experience (CX) z każdym rokiem zyskuje na znaczeniu. Coraz więcej menedżerów uważa, że zadbanie o pozytywne doświadczenia klientów będzie nawet ważniejsze, niż w 2022 r. Takie podejście potwierdzają także inne statystyki. Ponad 65% firm twierdzi, że w 2023 roku zwiększy wydatki na CX, średnio o 24%* . Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów deklaruje, że nie przestanie kupować w kryzysie lub wyda nawet więcej na zakupy w firmach, które będą o nich dbać** . W tym roku ważna też będzie umiejętność pokazania zwrotu z inwestycji w CX. Skupienie się na misji, wartościach, mocnych stronach organizacji oraz wzmacnianie słabszych stron będą definiowały sukces w 2023 roku.
- Jak sprawić, by w puli 50 mln klientów każdy czuł się unikatowy2023-03-01T08:10:20ZButik, który pomieści 50 milionów klientów i każdemu z nich zapewni indywidualną obsługę? W Zalando to możliwe dzięki skutecznej realizacji wizji, aby stać się Starting Point for Fashion, czyli pierwszym miejscem, do którego kierują się klienci, myśląc o modzie.
- Kiedy klienci mówią o tobie światu2023-02-14T07:37:00ZDziewięciu zadowolonych z Twojej obsługi klientów raczej nic nikomu o tym nie powie. Tacy klienci słowem nie pisną. Za to jeden niezadowolony powie o tym wielu, a tych wielu powie o tym dalej i być może dowiedzą się o tym miliony ludzi.
- Bezpieczeństwo w social media2023-02-06T12:32:18ZW czasach, gdy na porządku dziennym są tzw. „kradzieże kont”, a portale internetowe donoszą wciąż o nowych zagrożeniach cybernetycznych, to każdy użytkownik social media, każdego dnia powinien zachowywać zasady bezpieczeństwa i brać pod uwagę, że to właśnie on może stać się ofiarą cyberataku.
- 7 grzechów głównych wideo w social mediach - unikaj ich jak ognia2023-02-01T14:04:38Z84 minuty dziennie* - tyle średnio oglądamy wideo w Internecie każdego dnia. To kosmicznie dużo! YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, TikTok czy Snapchat - wokół nas jest mnóstwo kanałów, na których możemy tworzyć materiały. Jakich błędów nie popełniać? Czego unikać? Zapraszam na siedem grzechów głównych, które zabijają zasięgi organiczne wideo.
- Jaka powinna być odpowiedź biznesu na kryzys zaufania do mediów społecznościowych2023-02-01T08:55:43ZLiczne badania, jak chociażby „Digital Trust Benchmark 2022”, wyraźnie pokazują, że każda platforma społecznościowa doświadczyła spadku ogólnego zaufania użytkowników w 2022 roku w porównaniu z rokiem poprzednim. Zaufanie do platform spadło przede wszystkim w takich obszarach jak prywatność i bezpieczeństwo, ale także w kontekście trafności reklam. To realne zagrożenie również dla marek obecnych na platformach.
- Jak oceniać efektywność działań w mediach społecznościowych2023-01-25T11:56:19ZPonadczasowa mądrość Winstona Churchilla: „jakkolwiek wspaniała jest strategia, czasem należy przyjrzeć się efektom” jest bezdyskusyjna dla wielu obszarów, a zwłaszcza dla działań prowadzonych w mediach społecznościowych. Dowiedz się, na które wskaźniki KPI warto patrzeć, aby precyzyjnie analizować efektywność wdrożonej strategii w social mediach.
- UMAMI: doświadczenia, które budują lojalność2023-01-25T09:17:58ZNieprzewidywalność rynkowa powoduje, że coraz trudniej dziś budować trwały i systematyczny wzrost rynkowy. Wiele firm inwestuje duże budżety w marketing niekoniecznie pamiętając o tym, że to nie wystarczy, żeby utrzymać zadowolonego klienta. Bo marketing jest trochę jak zaproszenie kogoś na randkę. Natomiast to właśnie doświadczenie jest tym, co sprawi, że ktoś zgodzi się pójść na drugą randkę, i na kolejne. W biznesie skutecznym sposobem na budowanie długotrwałej więzi z klientami jest strategiczne podejście do projektowania ich doświadczeń.
- Metaverse marketing – jak buduje się dziś przewagę konkurencyjną2023-01-12T14:31:34ZHasło „metaverse” jest od jakiegoś czasu jednym z najpopularniejszych buzzwordów w świecie marketingu i biznesu. Mimo że wizja zaawansowanego metaverse kreślona przez niektórych ekspertów jest pieśnią przyszłości, to prowadzenie działań marketingowych w wirtualnych światach już teraz może pozwolić na zyskanie cennej przewagi konkurencyjnej.
- Czy marketing marki w XXI wieku może być etyczny2023-01-11T10:04:29ZCzy marketing to tylko proces wciskania odbiorcy na siłę niepotrzebnych produktów, korzystając z nieprawdziwych argumentów? Czy jest to działanie nastawione jedynie na maksymalizację zysków? A może to zwykły dialog z klientem?
- Synergia działań w social mediach: Jak rozwijać markę w trudnych czasach?2023-01-04T11:03:52ZTemat „synergii” jest dość szerokim pojęciem i różnie współcześnie interpretowanym. Szczególnie w działaniach marketingowych i sprzedażowych – gdzie jest najbardziej pożądany ze względu na wyniki.
- Kiedy biznes potrzebuje ruchu organicznego2022-12-15T10:14:05ZW czasach, gdy wiele aspektów naszego życia przeniosło się do świata wirtualnego, a znaczna część zakupów odbywa się online, Internet może być najlepszym i najskuteczniejszym kanałem sprzedaży dla każdej firmy. Niezbędna jest dobra strona internetowa, jednak jeszcze bardziej niezbędny jest ruch na tej stronie.
- Co najlepiej działa w social mediach?2022-11-22T11:13:34ZŻyjemy w czasach nieustannej zmiany, przez co wczorajsze trendy, dzisiaj stają się standardem działania, a jutro zostaną zastąpione kolejnymi nowościami. Zmieniają się nie tylko możliwości czy rozwiązania, ale przede wszystkim zmianie ulega sytuacja gospodarcza w Polsce i na świecie, a przez to i sam rynek.