O NAS

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej. Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Dlatego w ciągu roku kalendarzowego organizujemy blisko 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż. Od początku naszej działalności wyznaczamy nowe standardy na rynku, zapewniając najwyższy poziom merytoryczny i organizacyjny. Organizowane przez nas wydarzenia to unikatowe forum wymiany poglądów i zawierania nowych znajomości biznesowych.

Co nas wyróżnia?

  • 14-letnie doświadczenie w organizacji szkoleń i spotkań biznesowych
  • zespół doświadczonych doradców, ekspertów i trenerów – uznanych praktyków biznesu z wielu dziedzin biznesu
  • bieżąca analiza nowych trendów i zmian legislacyjnych
  • angażowanie klientów w proces tworzenia programu wydarzeń, aby były jak najlepiej dopasowane do ich potrzeb
  • działalność w różnych branżach i obszarach
  • współpraca z najlepszymi specjalistami i ekspertami na rynku
  • profesjonalizm i zaangażowanie
  • wysoki poziom organizacyjny kreowanych wydarzeń
  • wysokie oceny szkoleń - średnia powyżej 4,6 (w skali 5)
  • wysoka frekwencja - rocznie organizujemy około 50 wydarzeń, które gromadzą łącznie ponad 4000 osób.

Dołącz do tysięcy zadowolonych uczestników wydarzeń Pulsu Biznesu!