WIEDZA KLASY BIZNES - Konferencje, warsztaty i szkolenia Pulsu Biznesu
Zdobywaj praktyczną i aktualną wiedzę, dzięki wydarzeniom "Pulsu Biznesu".
Nawiąż kontakt z najlepszymi profesjonalistami na rynku i odkryj wszystkie tajemnice biznesu.
Lista wydarzeń
Aktualnie nie posiadamy wydarzeń w tym zakresie tematycznym. Poznaj aktualne wydarzenia Pulsu Biznesu >>
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Jak budować pozytywne doświadczenia klienta w digitalu2021-02-22T13:44:28ZRzeczywistość cyfrowa daje praktycznie nieograniczone perspektywy. Kluczową rolę odgrywają w niej doświadczenia użytkownika. Zobacz, jak zadbać o UX i osiągać dzięki temu wymierne biznesowe korzyści.
- Automatyzacja i robotyzacja działu HR: dlaczego warto zautomatyzować proces HR?2020-11-27T11:56:10ZZarządzanie zasobami ludzkimi to złożone zagadnienie, które wymaga sporej wiedzy i kompetencji, zwłaszcza w niepewnych czasach. Warto postawić na automatyzację procesów HR i korzystać z możliwości, jakie dają nowe technologie.
- Contact Center w nowej rzeczywistości: Łączenie pracy człowieka i bota w contact center2020-11-09T08:10:43ZSprawnie działające Contact Center to jeden z najważniejszych aspektów funkcjonowania biznesu. Zwłaszcza w kontekście rozwoju nowych technologii. Coraz większą popularnością cieszy się przy tym wykorzystanie botów.
- Czego zarząd potrzebuje od analityki danych?2020-08-31T11:54:40ZCzy z każdą firmą, z każdym zarządem można pracować nad strategią wykorzystania danych do celów biznesowych?
- Wizualizacja danych – jakie narzędzie wybrać?2020-06-16T09:26:38ZPodejmowanie decyzji marketingowych w świecie big data nie jest już wyłącznie opieraniem działań o osobiste doświadczenie. Rewolucja cyfrowa sprawia, że wysyłamy o sobie więcej danych niż jestesmy w stanie sami przepracować. Jak poradzić sobie ze zbiorami informacji? Z pomocą przychodzą narzędzia do wizualizacji danych.
- Miejsce człowieka w transformacji opartej na danych2020-06-01T09:36:18ZWiele osób słusznie twierdzi, że transformacja biznesowa, która ma efektywnie wykorzystać dane do celów biznesowych, musi być budowana „wokół człowieka”. Niezależnie od tego, czy jest nim pracownik, klient albo dostawca, za każdym razem jest to jakaś konkretna osoba. Jednostki te mają być ogniwami zmieniającymi procesy biznesowe i gwarantującymi, że będą to zmiany idące w dobrym kierunku.
- Analiza danych w biznesie. Poradnik dla przedsiębiorców w czasie transformacji2020-05-29T12:30:01ZŻyjemy w czasach, w których informacje magazynowane przez każde przedsiębiorstwo stają się jego podstawowym potencjałem. Termin Data-Driven już dawno przestał być tylko pustym frazesem: przeobraził się przy tym w filozofię, która stoi u podstaw każdego efektywnego biznesu.
- Skuteczna konfiguracja rozwiązań Business Intelligence dla Twojego biznesu2020-04-23T07:28:21ZPosiadanie dostępu do wiarygodnych informacji to warunek prowadzenia dochodowego biznesu. Jednocześnie jednak ich pozyskiwanie i skuteczna analiza to także jedno z największych wyzwań. Z pomocą przychodzą rozwiązania Business Intelligence, które nie są jedynie domeną olbrzymich podmiotów.
- 4 pułapki, w które możesz wpaść przy wdrażaniu robotyzacji i AI w contact center2020-02-12T08:30:42ZW dzisiejszych realiach RPA stosowane jest głównie do zautomatyzowania obsługi klienta w contact center, pełniąc de facto rolę „bardziej inteligentnego IVR-a”. Z kolei AI koncentruje się głównie na identyfikacji potrzeb kontaktujących się z nami klientów.
- Wideorelacja z konferencji "Sztuczna inteligencja i robotyzacja w sektorze finansowym"2020-02-04T15:03:50Z
- Rycerskie zasady robotyzacji procesów biznesowych2020-01-14T08:06:16ZO konieczności robotyzacji procesów biznesowych z wykorzystaniem narzędzi klasy RPA (Robotic Process Automation) nie mówi już w czasie przyszłym.
- Demokratyzacja IT – przekleństwo czy katalizator innowacyjności?2019-12-19T09:21:56ZZbigniew Jagiełło - prezes Banku PKO BP – w jednym z wywiadów stwierdził: „Przez 100 lat PKO BP działał jako bank, ale na kolejne 100 powinien się przekształcić w instytucję technologiczną z licencją bankową”. To pokazuje jak wielką rolę odgrywają obecnie nowoczesne narzędzia informatyczne w sektorze finansowym.
- Przyszłość, która już się wydarzyła. …i jak to zmienia Twój biznes?2019-02-21T10:06:23ZWiele osób zastanawia się, jak wyróżnić się w prowadzonym przez siebie biznesie. Ilość zmian, nowych wersji produktu i zupełnie nowych produktów w ofertach firm różnych branż jest tak duża, że nie jest możliwe ich śledzenie.
- Sztuczna inteligencja w sektorze finansowym2019-02-15T11:37:09ZTermin „sztuczna inteligencja (artificial intelligence, AI)” zalewa obecne media. Co prawda terminu tego po raz pierwszy użyto już w latach pięćdziesiątych ubiegłego wieku, ale dopiero teraz widzimy prawdziwą eksplozję zainteresowania tym obszarem.