WIEDZA KLASY BIZNES - Konferencje, warsztaty i szkolenia Pulsu Biznesu
Zdobywaj praktyczną i aktualną wiedzę, dzięki wydarzeniom "Pulsu Biznesu".
Nawiąż kontakt z najlepszymi profesjonalistami na rynku i odkryj wszystkie tajemnice biznesu.
Lista wydarzeń
Aktualnie nie posiadamy wydarzeń w tym zakresie tematycznym. Poznaj aktualne wydarzenia Pulsu Biznesu >>
Przeczytaj w strefie wiedzy
Cztery rzeczy, o które należy zadbać, gdy mamy silną konkurencję2025-04-07T08:19:46ZŻyjemy w zadziwiających dla wielu czasach. Na decyzje zakupowe klientów, w daleko większym stopniu, niż najpiękniejsze nawet kampanie marketingowe, wpływają opinie o danym produkcie, marce czy firmie, konkretnych, realnych użytkowników. Te czasy nazywane są Experience Economy*.
Jak stworzyć aplikację, z której korzystają miliony2024-05-22T13:16:16ZOd dawna nie dziwi, ani nie zaskakuje to, że telefon ułatwia nam codzienne funkcjonowanie. Czy sprawy bardziej formalne też powinny być możliwe do załatwienia z dowolnego miejsca? W aplikacji mObywatel każdy może już m.in. zweryfikować swoją tożsamość, sprawdzić punkty karne i zastrzec swój PESEL. Dzięki temu aplikacja zmienia się w mobilnego asystenta obywatela.
Re-commerce: przyszłość handlu, trendy na najbliższe lata2024-01-10T12:46:56ZWspółczesny świat handlu doświadcza dynamicznych zmian, z których jednym z najbardziej znaczących jest rozwój sektora re-commerce. Znany także jako handel związany z ponowną sprzedażą wcześniej zakupionych przedmiotów, re-commerce zyskuje na popularności, stając się kluczowym elementem rynku e-commerce. Według ankiety przeprowadzonej na LinkedIn, aż 32% respondentów wskazało na re-commerce jako istotny segment rynku.
Dezynsekcja e-commerce, pozbądź się szkodników2023-12-19T11:37:02ZProwadząc handel w Internecie, mamy świadomość, że nie każdy odwiedzający witrynę to realna osoba. W statystykach mogą być rejestrowane nietypowe zachowania i odwiedziny, które nie są dziełem człowieka. To fikcyjny, zautomatyzowany ruch (Invalid Traffic - IVT) generowany przez m.in. boty i automaty.
Transformacja cyfrowa i jej wpływ na Customer i Employee Experience2023-04-26T14:42:19ZCyfryzacja odmieniana jest ostatnio przez wszystkie przypadki. Ale zastanówmy się przez chwilę… przecież cyfryzacja nie jest celem samym w sobie. To jaki jest cel? Zaryzykuję stwierdzenie, że celem są dobre doświadczenia naszych klientów i pracowników, które w efekcie przekładają się na sukces firmy.
Jak skuteczniej sprzedawać online za granicą. Branża e-commerce przed wielką szansą2023-02-13T11:39:10ZUdział e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce rósł niezwykle dynamicznie w ostatnich latach. W 2023 roku analitycy prognozują powrót to dynamiki sprzed pandemii - około 12 proc. Na rozwój polskiego e-handlu ogromną presję od kilku miesięcy wywiera jednak rosnąca inflacja. Coraz wyższe koszty produktów i realizacji zamówień to poważne ryzyka dla polskich sklepów internetowych. Szansą jest ekspansja na europejskie i światowe rynki.
Bezpieczeństwo w social media2023-02-06T12:32:18ZW czasach, gdy na porządku dziennym są tzw. „kradzieże kont”, a portale internetowe donoszą wciąż o nowych zagrożeniach cybernetycznych, to każdy użytkownik social media, każdego dnia powinien zachowywać zasady bezpieczeństwa i brać pod uwagę, że to właśnie on może stać się ofiarą cyberataku.
7 grzechów głównych wideo w social mediach - unikaj ich jak ognia2023-02-01T14:04:38Z84 minuty dziennie* - tyle średnio oglądamy wideo w Internecie każdego dnia. To kosmicznie dużo! YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, TikTok czy Snapchat - wokół nas jest mnóstwo kanałów, na których możemy tworzyć materiały. Jakich błędów nie popełniać? Czego unikać? Zapraszam na siedem grzechów głównych, które zabijają zasięgi organiczne wideo.
Jaka powinna być odpowiedź biznesu na kryzys zaufania do mediów społecznościowych2023-02-01T08:55:43ZLiczne badania, jak chociażby „Digital Trust Benchmark 2022”, wyraźnie pokazują, że każda platforma społecznościowa doświadczyła spadku ogólnego zaufania użytkowników w 2022 roku w porównaniu z rokiem poprzednim. Zaufanie do platform spadło przede wszystkim w takich obszarach jak prywatność i bezpieczeństwo, ale także w kontekście trafności reklam. To realne zagrożenie również dla marek obecnych na platformach.
Jak oceniać efektywność działań w mediach społecznościowych2023-01-25T11:56:19ZPonadczasowa mądrość Winstona Churchilla: „jakkolwiek wspaniała jest strategia, czasem należy przyjrzeć się efektom” jest bezdyskusyjna dla wielu obszarów, a zwłaszcza dla działań prowadzonych w mediach społecznościowych. Dowiedz się, na które wskaźniki KPI warto patrzeć, aby precyzyjnie analizować efektywność wdrożonej strategii w social mediach.
Co to jest digital marketing? Jakie są elementy marketingu cyfrowego?2022-02-04T12:13:10ZMierzalność prowadzonych działań, ogromne grupy docelowe, łatwość targetowania komunikatów czy możliwość ograniczenia kosztów to tylko kilka argumentów przemawiających za prowadzeniem działań marketingowych w kanałach cyfrowych. Sprawdźmy zatem, czym jest digital marketing i jakie są jego elementy.
Jak budować pozytywne doświadczenia klienta w digitalu2021-02-22T13:44:28ZRzeczywistość cyfrowa daje praktycznie nieograniczone perspektywy. Kluczową rolę odgrywają w niej doświadczenia użytkownika. Zobacz, jak zadbać o UX i osiągać dzięki temu wymierne biznesowe korzyści.
Optymalizacja kampanii w social media: na co zwrócić uwagę?2021-02-05T10:10:12ZMedia społecznościowe stały się nie tylko przestrzenią służąca komunikacji ze znajomymi, ale również jednym z najważniejszych narzędzi pracy marketingowców. Warto przyjrzeć się prowadzonym kampaniom w social media i dowiedzieć się, jak efektywnie je zoptymalizować.
Rola strategii danych w transformacji cyfrowej2021-01-15T09:44:00ZJeśli inwestujesz w transformację cyfrową, pamiętaj, aby zbudować jej fundament w postaci strategii dotyczącej danych. Dane są bowiem wszędzie w każdej organizacji - łączą ludzi z procesami, a firmę z nowymi możliwościami.
Storytelling: 5 rad jak skutecznie opowiedzieć historię produktu2020-11-27T11:42:45ZWśród obecnych trendów w marketingu szczególne miejsce zajmuje storytelling. Sztuka tworzenia historii pozwala na mówienie o marce i produktach w zupełnie inny sposób. Warto dowiedzieć się, jak robić to skutecznie.




























