WIEDZA KLASY BIZNES - Konferencje, warsztaty i szkolenia Pulsu Biznesu
Zdobywaj praktyczną i aktualną wiedzę, dzięki wydarzeniom "Pulsu Biznesu".
Nawiąż kontakt z najlepszymi profesjonalistami na rynku i odkryj wszystkie tajemnice biznesu.
Lista wydarzeń
Aktualnie nie posiadamy wydarzeń w tym zakresie tematycznym. Poznaj aktualne wydarzenia Pulsu Biznesu >>
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Jak skuteczniej sprzedawać online za granicą. Branża e-commerce przed wielką szansą2023-02-13T11:39:10ZUdział e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce rósł niezwykle dynamicznie w ostatnich latach. W 2023 roku analitycy prognozują powrót to dynamiki sprzed pandemii - około 12 proc. Na rozwój polskiego e-handlu ogromną presję od kilku miesięcy wywiera jednak rosnąca inflacja. Coraz wyższe koszty produktów i realizacji zamówień to poważne ryzyka dla polskich sklepów internetowych. Szansą jest ekspansja na europejskie i światowe rynki.
- Bezpieczeństwo w social media2023-02-06T12:32:18ZW czasach, gdy na porządku dziennym są tzw. „kradzieże kont”, a portale internetowe donoszą wciąż o nowych zagrożeniach cybernetycznych, to każdy użytkownik social media, każdego dnia powinien zachowywać zasady bezpieczeństwa i brać pod uwagę, że to właśnie on może stać się ofiarą cyberataku.
- 7 grzechów głównych wideo w social mediach - unikaj ich jak ognia2023-02-01T14:04:38Z84 minuty dziennie* - tyle średnio oglądamy wideo w Internecie każdego dnia. To kosmicznie dużo! YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, TikTok czy Snapchat - wokół nas jest mnóstwo kanałów, na których możemy tworzyć materiały. Jakich błędów nie popełniać? Czego unikać? Zapraszam na siedem grzechów głównych, które zabijają zasięgi organiczne wideo.
- Jaka powinna być odpowiedź biznesu na kryzys zaufania do mediów społecznościowych2023-02-01T08:55:43ZLiczne badania, jak chociażby „Digital Trust Benchmark 2022”, wyraźnie pokazują, że każda platforma społecznościowa doświadczyła spadku ogólnego zaufania użytkowników w 2022 roku w porównaniu z rokiem poprzednim. Zaufanie do platform spadło przede wszystkim w takich obszarach jak prywatność i bezpieczeństwo, ale także w kontekście trafności reklam. To realne zagrożenie również dla marek obecnych na platformach.
- Jak oceniać efektywność działań w mediach społecznościowych2023-01-25T11:56:19ZPonadczasowa mądrość Winstona Churchilla: „jakkolwiek wspaniała jest strategia, czasem należy przyjrzeć się efektom” jest bezdyskusyjna dla wielu obszarów, a zwłaszcza dla działań prowadzonych w mediach społecznościowych. Dowiedz się, na które wskaźniki KPI warto patrzeć, aby precyzyjnie analizować efektywność wdrożonej strategii w social mediach.
- Co to jest digital marketing? Jakie są elementy marketingu cyfrowego?2022-02-04T12:13:10ZMierzalność prowadzonych działań, ogromne grupy docelowe, łatwość targetowania komunikatów czy możliwość ograniczenia kosztów to tylko kilka argumentów przemawiających za prowadzeniem działań marketingowych w kanałach cyfrowych. Sprawdźmy zatem, czym jest digital marketing i jakie są jego elementy.
- Jak budować pozytywne doświadczenia klienta w digitalu2021-02-22T13:44:28ZRzeczywistość cyfrowa daje praktycznie nieograniczone perspektywy. Kluczową rolę odgrywają w niej doświadczenia użytkownika. Zobacz, jak zadbać o UX i osiągać dzięki temu wymierne biznesowe korzyści.
- Optymalizacja kampanii w social media: na co zwrócić uwagę?2021-02-05T10:10:12ZMedia społecznościowe stały się nie tylko przestrzenią służąca komunikacji ze znajomymi, ale również jednym z najważniejszych narzędzi pracy marketingowców. Warto przyjrzeć się prowadzonym kampaniom w social media i dowiedzieć się, jak efektywnie je zoptymalizować.
- Rola strategii danych w transformacji cyfrowej2021-01-15T09:44:00ZJeśli inwestujesz w transformację cyfrową, pamiętaj, aby zbudować jej fundament w postaci strategii dotyczącej danych. Dane są bowiem wszędzie w każdej organizacji - łączą ludzi z procesami, a firmę z nowymi możliwościami.
- Storytelling: 5 rad jak skutecznie opowiedzieć historię produktu2020-11-27T11:42:45ZWśród obecnych trendów w marketingu szczególne miejsce zajmuje storytelling. Sztuka tworzenia historii pozwala na mówienie o marce i produktach w zupełnie inny sposób. Warto dowiedzieć się, jak robić to skutecznie.
- Contact Center w nowej rzeczywistości: Łączenie pracy człowieka i bota w contact center2020-11-09T08:10:43ZSprawnie działające Contact Center to jeden z najważniejszych aspektów funkcjonowania biznesu. Zwłaszcza w kontekście rozwoju nowych technologii. Coraz większą popularnością cieszy się przy tym wykorzystanie botów.
- Dlaczego lubię artykuły sponsorowane i jak wykorzystać je w działaniach SEO i PR? - krótki wstęp do Link Buildingu2020-08-20T12:43:37ZJak reklamy piwa przy mistrzostwach świata, spoty suplementów diety w telewizji śniadaniowej, czy Krzysztof Hołowczyc w… we właściwie każdej reklamie, są połączenia, które idealnie do siebie pasują. Dziś powiem o jednym z moich ulubionych marketingowych duetów, czyli artykułach sponsorowanych w SEO, bo łączą one dwie, zdawałoby się różne dziedziny, które bardzo lubię: Link Building, należący do taktyk SEO, z budową wizerunku, czyli działaniem podejmowanym w ramach szeroko rozumianego Public Relations.
- Jak zaplanować współpracę pomiędzy marketingiem a sprzedażą?2020-08-18T12:46:12ZJak zwiększyć sprzedaż? Zastanawiają się nad tym zarządy spółek i szefowie sprzedaży. Dlaczego tak rzadko angażują Marketing w tworzenie strategii? Nadal pokutuje przekonanie, że Marketing to centrum kosztów, a nie generowania sprzedaży. Wydaje się, że tylko B2C e-commerce może przynosić zyski. Nic bardziej mylnego.
- Rola lidera w transformacji. Skuteczny Agile Management2020-08-11T10:14:49ZMetodyka Agile umożliwia jeszcze wydajniejsze zarządzanie projektami. Jednocześnie jednak transformacja zgodna z jej ideami to dla wielu firm spory problem. Warto dowiedzieć się, jaką rolę w tym procesie odgrywają liderzy.
- Personalizacja komunikacji marketingowej: 3 płaszczyzny, które musisz uwzględnić2020-08-03T07:48:54ZPo prawie 18 latach pracy w branży marketingowej wciąż zaskakuje mnie, jak powierzchownie specjaliści traktują kwestię personalizowania kampanii. W dobie coraz silniejszego oczekiwania w pełni indywidualnego doświadczania marki ze strony klientów, rozpoczęcie wiadomości od przyjaznego “Cześć Krzysztof!” już dawno przestało być wystarczające.