UpHotel pomoże zoptymalizować podróż

Krzysztof Polak
opublikowano: 2024-12-15 20:00
zaktualizowano: 2025-02-23 20:00

W epoce, w której Polska staje się integralną częścią Starego Kontynentu, a Polacy z każdym rokiem coraz chętniej podróżują po całym świecie, spółka znalazła biznesową niszę, którą z powodzeniem eksploruje.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

1.MIEJSCE WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE - UpHOTEL

Grupa UpHOTEL powstała w Jeleniej Górze w 2012 r. Pierwszym celem spółki było dostarczanie zainteresowanym spersonalizowanych ofert z lokalnych hoteli znajdujących się w regionie dolnośląskim, zwłaszcza w Kotlinie Jeleniogórskiej. Jednak od początku jej założyciele zauważyli perspektywy poszerzania wyjściowej oferty. Obecnie firma rezerwuje pełen zakres usług turystycznych, i to na całym świecie – zarówno grupowych, jak i indywidualnych.

Przeczytaj także:

– Od początku pracujemy nad tym, aby oferta firma była spersonalizowana i dopasowana do potrzeb każdego klienta. Dbamy o jego komfort. Dbamy o jego budżet. Zajmujemy się rezerwacją miejsc hotelowych, biletów lotniczych, jak również organizacją imprez konferencyjnych, nie tylko na Dolnym Śląsku i na terenie Polski, ale – jeśli takie są potrzeby – w dowolnej lokalizacji świata – podkreśla Justyna Jamrozik-Medela, prezes spółki.

Motto biznesowe firmy, adresowane do jej klientów, brzmi: „Podróżuj bez zmartwień!”. Działając zgodnie z nim, pracownicy firmy starają się dostarczać klientom oczekiwane przez nich usługi na najwyższym poziomie. Dbałość o każdego klienta, na każdym etapie jego podróży – i to świadczona w trybie 24/7 – oznacza w praktyce gotowość, by zawsze być przy telefonie i skrzynce mailowej – niezależnie od tego, z jakiej strefy czasowej przychodzi zgłoszenie. Pracować w UpHOTEL to spełniać życzenia zgłoszone na ostatnią chwilę i być gotowym do natychmiastowego zajęcia się sytuacjami nieprzewidzianymi.

Podstawowym zadaniem pracowników UpHOTEL – zarówno menedżerów podróży, jak i konsultantów – jest sprawdzenie potrzeb zgłaszanych przez klientów firmy, co jest podstawą do przeanalizowania procesu podróży, a następnie dostarczenia produktu spełniającego oczekiwania.

Codzienna praca w UpHOTELU to sprawdzanie, analizowanie i identyfikowanie potrzeb zgłaszanych przez klientów, aby następnie dobrać usługę, która wyjdzie im naprzeciw. Towarzyszy temu śledzenie wydatków, sprawdzanie kierunków podróży, dostarczanie informacji, jak i gdzie można zaoszczędzić czas oraz pieniądze klienta. Firma planuje i na bieżąco kontroluje cały proces podróży klienta, przebywania w wybranej destynacji, a na końcu powrót do domu.

Wieloosobowy zespół UpHOTELU podzielony jest na dwa główne działy – organizacja kompleksowych podróży służbowych i indywidualnych na całym świecie oraz dział MICE, który zajmuje się rezerwacjami grupowymi.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

Coface