Zbigniew Boniek pije coraz więcej

Bartosz Krzyżaniak
14-04-2000, 00:00

Zbigniew Boniek pije coraz więcejKampania reklamowa Lecha nabiera rumieńcówNA SZCZĘŚCIE: Wiosna jest dla Zbigniewa Bońka, wiceprezesa PZPN bardzo męcząca — spoty reklamujące markę Lech emitowane są coraz częściej. Na szczęście jeden z najlepszych polskich piłkarzy zmuszany jest do konsumpcji tylko piwa bezalkoholowego. fot. GK Zbigniew Boniek, wiceprezes ds. marketingu Polskiego Związku Piłki Nożnej, rozpoczął rok 2000 od nałogowego picia piwa. I to publicznie! W styczniu w TVP1 i TVP2 pił aż 33 razy, czyli częściej niż codziennie, w następnych miesiącach...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Zbigniew Boniek pije coraz więcej