Zbigniew Boniek pije coraz więcej

Bartosz Krzyżaniak
opublikowano: 14-04-2000, 00:00

Zbigniew Boniek pije coraz więcejKampania reklamowa Lecha nabiera rumieńcówNA SZCZĘŚCIE: Wiosna jest dla Zbigniewa Bońka, wiceprezesa PZPN bardzo męcząca — spoty reklamujące markę Lech emitowane są coraz częściej. Na szczęście jeden z najlepszych polskich piłkarzy zmuszany jest do konsumpcji tylko piwa bezalkoholowego. fot. GK Zbigniew Boniek, wiceprezes ds. marketingu Polskiego Związku Piłki Nożnej, rozpoczął rok 2000 od nałogowego picia piwa. I to publicznie! W styczniu w TVP1 i TVP2 pił aż 33 razy, czyli częściej niż codziennie, w następnych miesiącach...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
225,15 zł 183,05 zł netto
426,60 zł 346,83 zł netto
758,41 zł 616,59 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
367,65 zł 298,90 zł netto
696,60 zł 566,34 zł netto
1238,40 zł 1006,83 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Zbigniew Boniek pije coraz więcej