Czytasz dzięki

ZenCard dostał 2 mln EUR na rozwój

opublikowano: 25-06-2015, 00:00

Firma, która chce zrewolucjonizować rynek budowania lojalności klientów, stawia na ekspansję zagraniczną. Kapitał dały fundusze.

Czy klientowi potrzebny jest plik kart, kodów zniżkowych i przechowywanych w portfelu ulotek z promocjami, jeśli program lojalnościowy można zrealizować prościej, wykorzystując jedynie kartę płatniczą? Szybko rozwijająca się firma ZenCard w to watpi.

Jej założyciele, Jarosław Sygitowicz, Krzysztof Klimczak i Marek Rogoziński, przekonują przedsiębiorców do własnego rozwiązania, pozwalającego na bardziej automatyczne zarządzanie promocjami. Eliminują nie tylko papierową, ale nawet elektroniczną formę kuponu. W ich systemie zniżki są przyznawane automatycznie, w chwili płacenia rachunku przez klienta.

O ich wysokości i czasie promocji decyduje sam przedsiębiorca, pozostający w „mobilnym kontakcie” z klientami. Oznacza on również system własnym logo. — ZenCard dzięki przewadze technologicznej ma szansę zrewolucjonizować rynek budowania lojalności konsumentów — twierdzi Bartłomiej Gola ze SpeedUp Venture Capital Group, jednego z inwestorów spółki. Koncept już we wczesnej fazie rozwoju skupił na sobie zainteresowanierynku.

Najpierw został zakwalifikowany do akceleratora MasterCard Start Path, potem wygrał organizowany w Dolinie Krzemowej konkurs V4 Startups, pokonując rywali z państw Grupy Wyszehradzkiej, i został wyróżniony w konkursie Loyalty Awards. Teraz firma pozyskała finansowanie na dalszy intensywny rozwój — 2 mln EUR zainwestowały w nią fundusze Experior Venture Fund oraz SpeedUp Group (która weszła kapitałowo do ZenCard już w 2013 r.).

Pieniądze mają ułatwić promocję i sprzedaż dostępu do systemu w Polsce, a także za granicą. W grę wchodzi głównie rynek brytyjski, do wejścia na który spółka przygotowywała się już od dłuższego czasu.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane