Złoty bankier na finiszu

Eugeniusz TwarógEugeniusz Twaróg
opublikowano: 2017-03-14 22:00
zaktualizowano: 2017-03-14 19:31

Jeszcze przez dwa tygodnie bankowcy mają szansę, żeby zrobić dobre wrażenie na tajemniczych klientach.

Powoli zbliża się finał badań jakości obsługi bankowej Złoty Bankier. Jeszcze przez dwa tygodnie tajemniczy klienci będą sprawdzali umiejętności sprzedażowe pracowników oddziałów. Za nami już ponad dwa miesiące badań, w których audytorzy Kantar TNS odwiedzili 1050 placówek bankowych, założyli 114 rachunków osobistych i 1710 razy kontaktowali się z bankami za pośrednictwem zdalnych kanałów.

Zakończyły się też oceny jakości serwisów transakcyjnych w bankach, w trakcie których 20 wolontariuszy przez 40 godzin przeprowadziło 126 testów na serwisach internetowych i 108 na aplikacjach mobilnych. Obecnie eksperci Obserwatiurm. biz analizują zebrany materiał. Efektem przeprowadzonych testów będzie również nagroda w kategorii Bezpieczny Bank. Zdobędzie ją ten, który poszczyci się najwyższą jakością standardów w systemach bankowości internetowej i mobilnej.

Suma obserwacji tajemniczych klientów, doświadczenia zebrane w oddziałach i call center oraz wnioski z badań platform informatycznych pozwoląwybrać bank o najlepszym serwisie we wszystkich kanałach kontaktu z klientami. Nagroda Złoty Bank przypadnie kredytodawcy, który zbierze najwięcej punktów w badaniach jakościowych. W poniedziałek ruszyła kolejna plebiscytowa faza projektu.

Głos zabierają internauci, którzy wybiorą najlepszą reklamę bankową, projekt CSR oraz bank najsprawniej poruszający się w social mediach. W tym roku jest prawdziwy urodzaj zgłoszeń w każdej kategorii. Szczególnie cieszy duża liczba inicjatyw z zakresu zrównoważonego i odpowiedzialnego biznesu. Banki poddały pod głosowanie 20 projektów. Spora konkurencja jest też w kategorii reklama, gdzie rywalizuje 13 spotów. 15 banków rywalizuje natomiast o miano najlepszego w social mediach.

Do końca tygodnia czekamy na trzecią, ostatnią, partię ankiet rozsyłanych co miesiąc od początku roku, które pozwolą wybrać najlepszy rachunek osobisty, kartę kredytową, kredyt gotówkowy i hipoteczny. Wciąż można zgłaszać propozycje do nagrody Złoty Bankier w kategorii innowacyjny produkt, usługa lub rozwiązanie. Zwycięzcę tegorocznej edycji konkursu Złoty Bankier i zdobywcę tytułu Złoty Bank poznamy podczas gali 20 kwietnia.