Wzrost przychodów w ujęciu rocznym jest zgodny z prognozą opublikowaną w lipcu, natomiast wzrost zysków okazał się wyższy od oczekiwań. Spółka w ubiegłym miesiącu spodziewała się, że wyniesie on ok. 350 proc.
Producent zabawek wskazał, że do wzrostu przychodów i zysków przyczyniły się przede wszystkim wyższy popyt oraz ekspansja na rynkach zagranicznych, gdzie udało się uzyskać wysokie marże.
Akcje producenta Labubu zdrożały w rok o 576 proc.
Szał na Labubu rozpoczął się w Chinach, a następnie, głównie za pośrednictwem TikToka, popularność rozprzestrzeniła się na cały świat. Zabawka charakteryzuje się nietypowym modelem dystrybucji - jest sprzedawana w tzw. blind boxach. Jej nabywca nie wie, co dokładnie znajduje się w opakowaniu.
W lipcu założyciel Pop Martu Wang Ning sugerował w jednym z wywiadów, że rozwój na rynkach zagranicznych postępuje znacznie szybciej niż zakładano. Prezes firmy oszacował, że sprzedaż zagraniczna prawdopodobnie przewyższy w 2025 roku sprzedaż krajową. Wskazał również, że przychody uzyskiwane w Ameryce Północnej (głównie w USA), mogą przewyższyć przychody w Azji Południowo-Wschodniej.
Od początku 2025 roku notowane na giełdzie w Hongkongu akcje producenta Labubu zdrożały o ok. 208 proc. W porównaniu z sierpniem 2024 roku wzrost sięgnął ponad 576 proc.