Almar stawia na internet

Marta Biernacka
10-03-2004, 00:00

II miejsce Pomorze

Almar z Kartuz działa od 1990 r. jako spółka rodzinna. Produkuje wyroby z ryb. Specjalnością firmy są przetwory z łososia.

Spółka ma klientów na terenie całego kraju. Dystrybucja produktów odbywa się przez sieci supermarketów i specjalistyczne hurtownie rybne. Od 2002 r. Almar eksportuje na rynki Unii Europejskiej i USA.

— Współpracujemy z wszystkimi liczącymi się sieciami sprzedaży w Polsce, takie jak: Auchan, Billa, Geant, Makro Cash & Carry, Real, Tesco, Selgros — mówi Marcin Gniazdowski, prezes Almaru.

Według niego, firma stale poszerza asortyment oferowanych produktów i usprawnia techniki pakowania — nowy rodzaj łatwo-otwieralnych torebek. W tym roku zamierza również w Kartuzach uruchomić nowy zakład produkcyjny.

Niebagatelną rolę w nowej strategii firmy zaczynają odgrywać nowe media.

Marcin Gniazdowski prezes Almaru

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Biernacka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Rejestracja zamknięta / Almar stawia na internet