Atrakcyjny magnes na pracownika

16-11-2016, 22:00

Ośmiu laureatów nagrody głównej i trzy wyróżnienia. Laury dla przedstawicieli różnych branż: od bankowości poprzez ubezpieczenia po IT i marketing przyznawane za działania w różnych kategoriach: i niskobudżetową kampanię rekrutacyjną, i skierowaną do milenialsów, i najlepszy program wdrożenia pracownika. Tak w telegraficznym skrócie zakończyła się pierwsza edycja konkursu „Siła przyciągania”. „Puls Biznesu” zorganizował go wspólnie z partnerami: Work Service’em, PwC i Orange Polska. Jego celem jest wyłonienie najciekawszych — i najskuteczniejszych — przedsięwzięć, które mają na celu przyciągnięcie i zatrzymanie w firmie najbardziej utalentowanych pracowników. Uczestnicy gali podsumowującej konkurs podkreślali jednak, że sukcesu na polu employer brandingu nie mierzy się kolejną statuetką lub dyplomem, lecz realnymi działaniami, ważnymi dla rozwoju biznesu. Tym bardziej że w ostatnich latach sytuacja na rynku pracy w Polsce bardzo się zmieniła. Padają rekordy zatrudnienia, rosną płace i wielu obserwatorów zaczyna mówić o rynku pracownika. W takiej sytuacji szczególnie ważne są przemyślane i dobrze przeprowadzone działania wzmacniające markę dobrego pracodawcy. Bez nich firmy mogą nie uzyskać odpowiedniej pozycji rynkowej lub stracić dotychczasową, nie przyciągną nowych pracowników, a dotychczasowi zaczną odchodzić. Najciekawsze przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu, które wyłonił nasz konkurs, mogą być dobrymi przykładami i inspiracją dla innych. Prezentujemy je w naszej publikacji. Zapraszamy do lektury.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Atrakcyjny magnes na pracownika