Audioteka stawia na audioshow

Spółka robi ukłon w stronę odbiorców, którzy — poza audiobookami — lubią krótsze formaty. Na produkcję wyda kilka milionów złotych

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

- w jaki sposób pandemia zmieniła biznes Audioteki, 

- jakie plany na spółka na rozwój biznesu,

- jakie projekty realizuje, 

- jaki bedzie nowy model działalności firmy.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ