Auta dostawcze ratują rynek

Sprzedaż nowych samochodów skurczyła się o ponad 7 proc. Byłoby znacznie gorzej, gdyby nie segment premium i doskonałe wyniki dostawczaków.

W ciągu dwóch miesięcy 2021 r. urzędy komunikacji zarejestrowały niewiele ponad 80,4 tys. nowych aut osobowych i dostawczych (o dmc. do 3,5 t). To niespełna 8 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Spadek liczby rejestracji byłby jeszcze bardziej drastyczny, gdyby nie odbicie w osobowym segmencie premium oraz spory wzrost zainteresowania autami dostawczymi.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ