Badania poprawią jakość reklamy

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 19-05-1999, 00:00

Badania poprawią jakość reklamy Nośniki outdoorowe są coraz większeGIGANTOMANIA: Naszym najnowszym osiągnięciem jest postawiony w Warszawie Megacityboard. Ma on dwa ekrany o gigantycznej wielkości 18 x 9 m. Jeden z nich, tzw. backlight, pozwala na ekspozycję reklamy dwuelementowej, gdzie przekaz reklamy rozdzielony jest na wersję dzienną i nocną, będącą jej rozwinięciem — tłumaczy Marcin Stan, prezes Cityboard Media. fot. ARC W reklamie zewnętrznej możliwości są nieograniczone. Klient może zamówić nośnik o dowolnej wielkości. Polskie firmy preferują duże formaty. Dlatego przy...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Badania poprawią jakość reklamy