Brytyjczycy zrekrutują informatyków

opublikowano: 30-09-2018, 22:00

Frank Recruitment Group otwiera dziś biuro w Warszawie. Poszuka speców od technologii Microsoft, Java i ERP.

Agencja rekrutacyjna będzie rekrutować… najpierw dla siebie — Frank Recruitment Group, który w Warszawie w centrum co-workingowym Mindspace otwiera dziś polskie biuro, szuka pracowników.

NIE JESTEŚMY ZIELONI:
NIE JESTEŚMY ZIELONI:
Mamy w Polsce i Europie Wschodniej klientów, bazę lokalnych profesjonalistów i polskojęzycznych konsultantów. Oferujemy globalny zasięg i pracujemy z gigantami technologicznymi. W naszej bazie zarejestrowanych jest ponad 600 tys. sprawdzonych profesjonalistów i możemy dostarczyć pracowników w ciągu 24-48 godzin — mówi James McDonagh, dyrektor Frank Recruitment Group na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.
Fot. ARC

— W ciągu 12 miesięcy chcemy mieć 50 konsultantów — mówi James McDonagh, dyrektor Frank Recruitment Group na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

Szefową biura będzie Katarzyna Iwaniak, która od sześciu lat pracuje w spółce.

Brytyjska firma założona w 2006 r. specjalizuje się w poszukiwaniu pracowników dla sektora IT — na stałe i na kontrakty.Ma dziewięć marek, każda jest związana z innym obszarem technologii.

— Dzięki temu nasi konsultanci znają produkt na wylot i rozumieją technologię naszych klientów. W Warszawie zaczniemy od działalności pod trzema markami. Nigel Frank International koncentruje się na technologiach Microsoft Dynamics, Pearson Frank na Java, PHP i Web, a Washington Frank na systemach ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa). Z naszych doświadczeń wynika, że bardzo szybko zbudujemy zespoły w tych obszarach, co pozwoli nam na dodanie kolejnych usług — mówi James McDonagh.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Jego zdaniem, wejście do Polski było tylko kwestią czasu, bo rynek CRM rośnie tu o 21 proc., a ERP — o 11 proc.. Więcej niż w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji.

— Im większa specjalizacja, tym większa szansa na sukces. Spółka wypływa jednak na szeroki ocean: rynek pracowników IT jest wydrenowany. Informatyk dostaje dziennie pięć telefonów od headhunterów. Rynek outsourcingu informatyków pojawił się 10 lat temu. Dziś jest bardzo uporządkowany i zmiana firmy, która dostarcza pracowników, nie jest prosta. Dlatego spółce nie będzie łatwo, chyba że ma własne know-how, które pozwoli jej pozyskać pracowników i klientów — komentuje Tomasz Szpikowski, prezes Bergmann Engineering, agencji, która zatrudnia na kontrakty i na stałe 350 inżynierów pracujących dla jej klientów.

W tym roku Frank Recruitment Group otworzył biura w Tampie i Denver w USA, a w Europie — w Barcelonie i Amsterdamie. W połowie październikaruszy biuro w Kolonii. Firma zatrudnia na świecie 1,5 tys. osób w biurach w 14 miastach.

W 2016 r. w agencję zainwestował fundusz TPG Growth, amerykański fundusz, w którego portfelu są m.in. Spotify, Airbnb czy Uber. Pieniądze przyspieszyły międzynarodową ekspansję i uruchomienie nowych marek Frank Recruitment Group. W roku finansowym zakończonym w listopadzie 2017 r., przychody urosły o 42 proc. — do 180,3 mln GBP, a zysk netto zwiększył się o 38 proc. — do 84 mln GBP. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Grzegorczyk

Polecane