Colliers zyskał nowego specjalistę

Radosław Górecki
opublikowano: 2004-01-13 00:00

Do zespołu międzynarodowej firmy doradców ds. nieruchomości Colliers International dołączył nowy pracownik. Jest nim Magda Lipko, która objęła stanowisko specjalisty ds. public relations i marketingu. Zajmie się ona budowaniem wizerunku firmy i pracowników. Będzie odpowiedzialna za promocję usług: doradztwa inwestycyjnego, reprezentacji najemców biur, powierzchni handlowych i przemysłowych. Będzie odpowiedzialna także za zewnętrzne kontakty firmy z mediami i klientami.

Magda Lipko rozpoczęła karierę zawodową od pracy w dziale marketingu i dystrybucji „Warsaw Business Journal”. Ponad trzy lata pracowała także na stanowisku specjalisty ds. marketingu w firmie B2B Media.

Colliers International jest międzynarodową firmą z 238 biurami w 51 krajach na całym świecie. Zajmuje się sprzedażą inwestycyjną, wynajmem powierzchni biurowych, magazynowych, handlowych, mieszkalnych. Firma świadczy także usługi związane z wyceną i doradztwem, badaniami rynku nieruchomości, finansowaniem hipotecznym i sprzedażą hoteli.