Czarny Okocim doczekał się promocji

Agnieszka Ostojska
opublikowano: 2000-10-11 00:00

Czarny Okocim doczekał się promocji

Browar Okocim rozpoczął 6 października nową kampanię telewizyjną jednej ze swoich marek piwa Okocim Mocne. Jej celem jest wzmocnienie, odświeżenie i zmodernizowanie wizerunku tego brandu. Piwo Okocim Mocne zostało wprowadzone w roku 1993 jako pierwsze w kategorii mocnych piw. Od tamtej chwili swoją pozycję rynkową zdobywało wyłącznie dzięki zapotrzebowaniu ze strony konsumentów.

— Okocim Mocne nie miało własnej kampanii promocyjnej od początku swojego istnienia. Chcemy przypomnieć klientom o tym piwie. Reklama skierowana jest do młodych, ale dojrzałych mężczyzn. Grupa, do której się w niej zwracamy, hołduje przygodzie i ryzyku. Hasłem spotu telewizyjnego jest „Skocz na piwo”, które zachęca do oderwania się od szarej rzeczywistości — tłumaczy Włodzimierz Czausow z Browaru Okocim.

Promowana marka zalicza się do piw wyższej jakości. Czarny kolor opakowań ma się przyczynić do jego identyfikacji jako dobrego trunku. Potocznie mówi się o nim Czarny Okocim.

— Kampanii telewizyjnej towarzyszy promocja w super- i hipermarketach. Rozpoczęliśmy sprzedaż ośmiopaków, w których oprócz piwa można znaleźć kupony. Upoważniają one do dwóch piw gratis w jednym ze 100 pubów w 46 miastach na terenie całego kraju. Dla punktów gastronomicznych wprowadziliśmy natomiast specjalne, bezzwrotne opakowania 0,33 l, które można nabyć po promocyjnej cenie — dodaje Włodzimierz Czausow.

Akcja promocyjna potrwa do początku grudnia. Kampanię Browaru Okocim prowadzi agencja reklamowa Ogilvy & Mother. AO