Rekomendacja nadal brzmi “kupuj”, wynika z raportu z 10 czerwca z godz. 7.
“ W bieżącej rekomendacji wskazujemy m.in. na zakładaną przez nas odbudowę rynku reklamy (w 2020 reklamodawcy ograniczali budżety poza obszarem internetowym; już w I kw. 2021 odnotowano dodatnią dynamikę) oraz otwarcie kin (prezes Jagiełło wskazywał na 10x lepszą sprzedaż biletów po uruchomieniu obiektów w maju niż po pierwszym lockdownie; w drugim półroczu 2021 czeka nas szereg istotnych premier filmowych; historycznie był to najważniejszy segment dla EBITDA; ryzykiem jest wydłużenie zakazu działania barów kinowych). Tym samym liczymy, że każdy kolejny kwartał w ‘21 przyniesie poprawę wyników w ujęciu r/r i oczekujemy kontynuacji pozytywnych tendencji w ’22 (EBITDA MSR 17 w latach 2021-22 powinna wynieść 46-150 mln PLN). Zwracamy także uwagę na istotne dyskonto względem grupy porównawczej dla EV/EBITDA wg prognoz dla lat 2021-23 . Wśród ewentualnych ryzyk dostrzegamy m.in. nawrót COVID-19, wolniejszą odbudowę rynku reklamy oraz możliwe wprowadzenie podatku od reklamy” - napisano w uzasadnieniu.