Drugie życie FSO

opublikowano: 30-10-2017, 22:00
aktualizacja: 30-10-2017, 23:12

Na warszawskim Żeraniu trwa rewitalizacja dawnych hal magazynowych Fabryki Samochodów Osobowych.

Na ulicy Modlińskiej 4 (przy obwodnicy Warszawy — al. Armii Krajowej) na ponad 10 ha powstaje obiekt targowo-kongresowy. Znajdą się w nim galeria z ofertą budownictwa i wyposażenia wnętrz, biura i hotel klasy biznes. Inwestycja na być oddana do użytku w 2018 r.

Fot. ARC

— Stary magazyn zyskuje drugą młodość. To opuszczone przez lata miejsce w przyszłym roku zacznie tętnić życiem. Będą się tu odbywały duże imprezy targowe, konferencje, sympozja, zjazdy, gale i szkolenia. Dzięki wyjątkowym parametrom budynku, m.in. wysokości hal użytkowych i windzie towarowejodziedziczonej po FSO i wzmocnionej do 6 ton, do hali będzie można bez problemu wprowadzić nawet ciężki sprzęt, samochody czy średniej wielkości samoloty — zapowiada Bartosz Sosnowski, wiceprezes Centrum Targowo- -Kongresowego, które będzie zarządzało częścią targowo- -kongresową kompleksu. Zajmie ona dwie kondygnacje. Na parterze znajdzie się hala wystawiennicza Global Expo o wysokości użytkowej 9 metrów, w której zmieści się około 12 tys.

osób. Będzie ją można podzielić na dwie mniejsze mobilną ścianą dźwiękoszczelną. Zaplanowano tu też hol o powierzchni 1,1 tys. mkw. i restaurację na 350 osób. W części targowo-kongresowej na piętrze zaplanowano przestrzeń konferencyjną z pełnym zapleczem cateringowym. Jej główną częścią będzie sala konferencyjna o powierzchni 2 tys. mkw., mieszcząca nawet 2,6 tys. osób, którą będzie można podzielić na trzy mniejsze. Na tym poziomie znajdować się będzie jeszcze sześć w pełni wyposażonych mniejszych sal konferencyjnych. Organizatorzy wydarzeń będą też mogli korzystać z rozległego terenu wokół obiektu. W kompleksie znajdzie się ponad 3,8 tys. mkw. biur oraz hotel klasy biznes ze 150 pokojami, parkingiem na 1400 samochodów oraz zapleczem gastronomicznym.

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Berłowski

Polecane