RED DEV STUDIO S.A.: Zawarcie umowy ramowej o współpracy z MedFood Group S.A.

opublikowano: 2019-07-09 14:41

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 3 / 2019
Data sporządzenia: 2019-07-09
Skrócona nazwa emitenta
RED DEV STUDIO S.A.
Temat
Zawarcie umowy ramowej o współpracy z MedFood Group S.A.
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Red Dev Studio S.A. z siedzibą w Olsztynie („Emitent”) informuje o zawarciu w dniu 8 lipca 2019 r. umowy ramowej o współpracy z MedFood Group S.A. z siedzibą w Warszawie („MedFood”). MedFood jest spółką działającą na rynku health&wellness. Przedmiotem współpracy stron ma być stworzenie serii gier komputerowych, promujących zdrowy styl życia. Celem współpracy stron jest wykorzystanie mody na zdrowy tryb życia dzięki połączeniu kompetencji technologicznych Emitenta oraz wiedzy i doświadczenia MedFood.

Przedmiotowa współpraca pomiędzy Emitentem a MedFood polegać ma na stworzeniu serii gier na platformy stacjonarne i mobilne. W ramach współpracy stron planowane jest stworzenie jednej większej gry oraz serii mniejszych gier, których wspólnym mianownikiem będzie zdrowy styl życia. Głównym efektem współpracy będzie gra przygodowo-detektywistyczna, zaprojektowana w sposób umożliwiający rozszerzanie zawartości i dodawanie nowych wątków do przedstawionego futurystycznego świata. Fabuła będzie krążyć wokół afery z udziałem chciwej, a jednocześnie potężnej korporacji produkującej żywność. Bohater rozwiązując kolejne zagadki będzie poszukiwał dowodów na wprowadzanie przez korporację na rynek produktów spożywczych, które mogą zaszkodzić milionom ludzi na całym świecie. Gra będzie dystrybuowana przez krajowe i zagraniczne kanały sprzedaży MedFood, a także przez platformy online na całym świecie. Przychody w ramach przedsięwzięcia mają pochodzić ze (1) sprzedaży gry, (2) content marketingu oraz (3) lokowania produktów MedFood i producentów zdrowej żywności na lokalnych rynkach. Strony zakładają sprzedaż około dwudziestu tysięcy kopii gry w ciągu roku od jej premiery.

Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na potencjalny istotny jej wpływ na kształtowanie się przyszłej sytuacji gospodarczej, finansowej oraz majątkowej Emitenta.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2019-07-09 Wojciech Sypko Prezes Zarządu Wojciech Sypko