Ile kobiet wybiera Ferrari?

DI, autoevolution.com
opublikowano: 13-04-2011, 17:18

Mężczyźni są przekonani, że szybkie sportowe samochody przyciągają kobiety. Badania sprzedaży wskazują jednak, że kobiety nie kupują takich aut.

Amerykańska firma TrueCar przygotowała raport o tym, jakie samochody kupują kobiety, a jakie mężczyźni. Ledwie 6,4 proc. kupionych w zeszłym roku w USA samochodów marki Ferrari, należy do kobiet. Niewiele lepsze w tym względzie są inne kultowe marki Lotus i Lamborghini. Płeć piękna woli auta Mini, Kia i Honda.

Co z podziałem na konkretne modele? Okazuje się, że kobiety stanowią ponad 60 proc. wszystkich klientów wybierających Volkswagena New Beetle. Z kolei blisko 90 proc. nabywców Porsche 911 to mężczyźni.

Marki z najwyższym procentem klientów płci męskiej

Ferrari 93,6
Lotus 92,8
Lamborghini 92,6
Maybach 92
Rolls Royce 90,7
Tesla 88,8
Aston Martin 88
Maserati 84,4
Porsche 80,3
Bentley 80,1

Marki z najwyższym procentem klientów płci żeńskiej

Mini 47,9   
Kia 46,8   
Honda 46   
Nissan 45,5    
Subaru 45   
Suzuki 44,6   
Hyundai 44,5
Mercury 44,4   
Mazda 44,2   
Mitsubishi 43,8

Czy kobiety lubią Ferrari? (fot. themotorreport.com.au)
Czy kobiety lubią Ferrari? (fot. themotorreport.com.au)
None
None

Zobacz także podział na modele>>>

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, autoevolution.com

Polecane