Jarosław Kuźniar uruchamia sklep internetowy

W rok po uruchomieniu własnego biura podróży Go ForWorld Jarosław Kuźniar odświeża portal i uruchamia sklep internetowy. Oprócz wycieczek będzie sprzedawał gadżety podróżnicze pod własną marką.

W rok po uruchomieniu własnego biura podróży Go ForWorld Jarosław Kuźniar odświeża portal i uruchamia sklep internetowy. Oprócz wycieczek, będzie sprzedawał gadżety podróżnicze pod własną marką.

Na starcie w sklepie można kupić jedynie 6 produktów (buty, plecak, kubek termiczny i portfel na dokumenty), ale Jarosław Kuźniar obiecuje, że będą tam dodawane kolejne oferty, także takie kierujące do sklepów współpracujących z nim firm – choćby New Balance, ale rozmowy z kolejnymi markami premium trwają.

- Pamiętam swoje zakochanie w kubkach z logo Trójki, których nigdzie nie można było kupić. Teraz zamarzył mi się sklep z gadżetami podróżniczymi sygnowanymi naszym logo, które będą jakością pasować do naszych wypraw – mówi Jarosław Kuźniar.

Gadżety podróżników
Wyświetl galerię [1/3]

Gadżety podróżników

goforworld.com

Produkcję sygnowanych logo „goforworld” produktów gwiazdor TVN zlecił start-upowi Czasnaprezent.pl, z którego właścicielami poznał się w biurowej kuchni Stadionu Narodowego, gdzie – podobnie jak on – wynajmują biurko. Mają prezentować jakość premium.

Inną nowością na odświeżonym portalu GoForWorld, który mieliśmy okazję zobaczyć przed oficjalną premierą, jest lepsza funkcjonalność dla urządzeń mobilnych oraz lepsze eksponowanie treści strony. Tak, by mniej kojarzyły się z podróżniczym blogiem, a bardziej portalem, na którym można zapisać się na wycieczki. Tych, w rozpoczętym 2016 r., ma być już 5 – wszystkie o charakterze egzotycznych wypraw skupionych na odkrywaniu miejsc spoza katalogów biur podróży adresowanych do klienta masowego: Alaska, Gruzja, Islandia, Himajale, Japonia. Kuźniar adresuje tę ofertę do osób zarabiających ponadprzeciętnie, marzących o wyprawie życia, w której ktoś inny pomyślał o całej logistyce i zarezerwował bilety. Wszystkie wyprawy mają niewielki limit miejsc (12 osób), na którego utrzymaniu właścicielowi biura zależy mocniej niż szybkim zysku.

- Nie myślę tabelkami Excela, nie stawiam sobie celów finansowych, choć chciałbym, aby w ciągu dwóch lat GoForWorld realizowało 12 wypraw rocznie – mówi zapytany o konkretne założenia finansowe.

W ten serwis Jarosław Kuźniar inwestuje wyłącznie własne pieniądze. Inaczej niż przy innym swoim okołopodróżniczym biznesie, czyli platformie GoForGuide pośredniczącej w wynajmie przewodników miejskich. Fundusz AIP Seed Capital zainwestował  w nią 100 tys. zł. Zresztą, jak zapewnia sam zainteresowany, jeszcze w tym roku także i w tym miejscu w sieci szykuje się rewolucja.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Druś

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Jarosław Kuźniar uruchamia sklep internetowy