Kuźniar prowadzi przewodników w komórki

KAJ
opublikowano: 09-08-2015, 09:00

Gwiazdor TVN-u dostał kilkaset tysięcy złotych na zabłyśnięcie w świecie startupów. Inwestor liczy na zyski, dziennikarz obiecuje coś więcej niż tylko znane nazwisko.

To, że Jarosław Kuźniar i AIP Seed Capital mają się ku sobie, nie było tajemnicą. W końcu w biurach funduszu swoją siedzibę ma już jego serwis podróżniczy goforworld.com. Teraz te więzi mają nowy biznesowy mianownik.

Tę twarz z telewizji znają chyba wszyscy. Jednak Jarosław Kuźniar ma jeszcze drugie oblicze — podróżnika, który został przedsiębiorcą.
Zobacz więcej

BEZ KRAWATA:

Tę twarz z telewizji znają chyba wszyscy. Jednak Jarosław Kuźniar ma jeszcze drugie oblicze — podróżnika, który został przedsiębiorcą. ARC

- Uznałem, ze warto wystartować ze swoim pomysłem w publicznym castingu. I udało się. Mamy razem spółkę – tak Jarosław Kuźniar mówi o projekcie goforguide.com, w który zainwestował AIP.

Ile?

- Kwota na razie pozostaje tajemnicą ale niestety nie jest to górny pułap możliwości inwestycyjnych AIP – tak odpowiada główny zainteresowany.

Te górne widełki funduszu to 0,5 mln zł. Jednak według informacji „PB”, gwiazda TVN nie ma co narzekać. AIP na pomysł Jarosława Kuźniara wyłożył około 250 tys. zł, obejmując 15 proc. akcji nowej spółki. Fundusze nie pójdą jednak na wojaże i garnitury popularnego dziennikarza ale na technologię.

- Goforguide.com będzie prostym, mobilnym i desktopowym narzędziem do wyszukiwania i wynajmowania przewodników miejskich czyli ludzi, którzy kochają i znają swoje miasta od podszewki. Użytkownikami będą zarówno osoby prywatne jak i biznes – zdradza Jarosław Kuźniar.

Technologia oznaczać będzie nie tylko ładny interfejs i połączenia z kanałami mediów społecznościowych. Ma działać w oparciu o sygnał gps. Wydaje się jednak, że największym aktywem w goforguide.com i tak będzie sam Kuźniar. Znana twarz ma przyciągnąć rzesze ciekawskich. Pytany o swój wkład w spółkę, dziennikarz wymienia jednym tchem:

- To know-how, marka, licencja biura podróży, w przyszłości marketing i PR.

Czytaj o drugim biznesie Jarosława Kuźniara >>

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAJ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu