Kalejdoskop Pulsu – 1 czerwca 2006

Pod względem efektywności Polsat nokautuje rywali. Ale to TVN imponuje wzrostem przychodów: przegonił Polsat, teraz goni TVP. Zebrane przez Puls Biznesu skonsolidowane wyniki finansowe trzech największych stacji telewizyjnych za pierwszy kwartał są zaskakujące. Głównie za sprawą stacji Zygmunta Solorza-Żaka.

Pod względem efektywności Polsat nokautuje rywali. Ale to TVN imponuje wzrostem przychodów: przegonił Polsat, teraz goni TVP. Zebrane przez Puls Biznesu skonsolidowane wyniki finansowe trzech największych stacji telewizyjnych za pierwszy kwartał są zaskakujące. Głównie za sprawą stacji Zygmunta Solorza-Żaka. Jego telewizja miała w pierwszym kwartale 53,4 mln zł zysku netto, a na poziomie skonsolidowanym nawet 71,1 mln zł. To prawie o jedną trzecią więcej niż zanotował w tym samym czasie jej największy komercyjny konkurent — TVN, choć mniej niż wykazała w pierwszym kwartale telewizja publiczna. O sprawie pisze w czwartkowym wydaniu dziennik „Puls Biznesu”. Artykuł można również przeczytać tutaj.

Kalejdoskop Pulsu – 1 czerwca 2006

(Tadeusz Stasiuk)
opublikowano: 01-06-2006, 07:48

Pod względem efektywności Polsat nokautuje rywali. Ale to TVN imponuje wzrostem przychodów: przegonił Polsat, teraz goni TVP. Zebrane przez Puls Biznesu skonsolidowane wyniki finansowe trzech największych stacji telewizyjnych za pierwszy kwartał są zaskakujące. Głównie za sprawą stacji Zygmunta Solorza-Żaka.

Pod względem efektywności Polsat nokautuje rywali. Ale to TVN imponuje wzrostem przychodów: przegonił Polsat, teraz goni TVP. Zebrane przez Puls Biznesu skonsolidowane wyniki finansowe trzech największych stacji telewizyjnych za pierwszy kwartał są zaskakujące. Głównie za sprawą stacji Zygmunta Solorza-Żaka. Jego telewizja miała w pierwszym kwartale 53,4 mln zł zysku netto, a na poziomie skonsolidowanym nawet 71,1 mln zł. To prawie o jedną trzecią więcej niż zanotował w tym samym czasie jej największy komercyjny konkurent — TVN, choć mniej niż wykazała w pierwszym kwartale telewizja publiczna. O sprawie pisze w czwartkowym wydaniu dziennik „Puls Biznesu”. Artykuł można również przeczytać tutaj.

Brasco, spółka należąca do Bartimpeksu Aleksandra Gudzowatego, a kierowana przez Wiesława Kaczmarka, byłego ministra skarbu, czeka na nową strategię rozwoju. Jej pierwsza wersja powstanie po 20 czerwca. Strategia ma rozwiązać problemy, jakie stoją przed biopaliwową grupą, którą tworzą Polmos Wrocław i Akwawit z Leszna. Są one jednak bolączką całej rodzącej się branży. Więcej w dzisiejszym „PB”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane