Czytasz dzięki

KiK rośnie w metry kwadratowe

Niemiecka sieć sklepów urosła w grudniu o 7,1 tys. m kw. W tym roku otworzyła więcej sklepów, niż zakładała.

Ostatni miesiąc roku obfitował w pochodzącej z Niemiec sieci dyskontów tekstylnych w uruchamianie kolejnych placówek. Do 19 grudnia sieć oddała do użytku 11 sklepów w różnych częściach Polski. Trzy ostatnie otworzyła w Przysusze, we Wrocławiu i w Brzegu Dolnym. Jeszcze przed Wigilią zakupy w nowo otwartym sklepie zrobią klienci w Gołdapi.

Rosnące z miesiąca na miesiąc niczym grzyby po deszczu sklepy
sieci KiK zdaniem Adama Puka, menedżera ekspansji, to dowód, że obietnice o
rozwoju nad Wisłą nie były puste, i nie jest to jeszcze ostatnie słowo.
Wyświetl galerię [1/2]

MARKA ROŚNIE W SIŁĘ:

Rosnące z miesiąca na miesiąc niczym grzyby po deszczu sklepy sieci KiK zdaniem Adama Puka, menedżera ekspansji, to dowód, że obietnice o rozwoju nad Wisłą nie były puste, i nie jest to jeszcze ostatnie słowo. Fot. ARC

— W połowie listopada zrealizowaliśmy plan otwarcia 300 sklepów w Polsce. Obecnie ich liczba wzrosła do około 320 — mówi Adam Puk, menedżer ekspansji w sieci sklepów KiK.

Niemiecki detalista mijający rok może uznać za udany — planował otworzyć 60 lokali, a uruchomił ich blisko 70.

— Potencjał polskiego rynku oceniamy na około 650 sklepów. Wraz z końcem 2019 r. osiągniemy półmetek naszych planów ekspansji. Udało nam się tego dokonać w ciągu siedmiu lat obecności na polskim rynku. Jestem jednak przekonany, że drugą część planu zrealizujemy jeszcze szybciej. Blisko 70 nowych sklepów w rok to dotychczas nasze rekordowe osiągnięcie w Polsce, ale nie jest to incydent, lecz raczej swego rodzaju zapowiedź naszych dalszych kroków — mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny w sieci KiK.

Sieć pojawia się zarówno w małych miasteczkach, jak też w dużych aglomeracjach. Lokuje swoje sklepy w galeriach handlowych, retail parkach, ale także przy głównych ulicach lub deptakach. Średnia powierzchnia jej sklepu wynosi 650 m kw. Marka obecna jest w m.in. w Austrii, Holandii, Czechach, Słowacji, Chorwacji i Włoszech. Oferta sieci obejmuje biżuterię, dodatki, zabawki, tekstylia domowe oraz odzież dla całej rodziny.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dominika Masajło

Polecane