Link4 zatrudni ok. 100 osób w call center w Katowicach

PAP
16-06-2008, 13:47

Około 100 osób znajdzie pracę w  uruchomionym w poniedziałek w Katowicach nowym centrum obsługi telefonicznej (tzw. call center) firmy ubezpieczeniowej Link4.

Nabór pracowników zakończy się w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Jak poinformował PAP rzecznik firmy Damian Ziąber, katowickie call center jest drugim po warszawskiej centrali firmy.

Na lokalizację centrum wybrano Katowice, bo ze Śląska pochodzi duża - największa po regionie warszawskim - część z ponad 300 tys. klientów Link4. Firma uruchomiła też w Katowicach punkt obsługi klienta.

Link4 rozważa również otwarcie podobnych centrów w innych regionach; na razie nie ma jednak konkretnych planów w tym zakresie.

Katowickie centrum ma służyć mieszkańcom Śląska, ale będzie też rezerwowym miejscem obsługi telefonicznej dla klientów z całej Polski. Wartości inwestycji nie ujawniono.

Działające od 2003 r. Towarzystwo Ubezpieczeń Link4 specjalizuje się w ubezpieczeniach przez telefon i internet. Oferuje polisy komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne. Należy do brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej Royal & Sun Alliance.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Link4 zatrudni ok. 100 osób w call center w Katowicach