Lotos stawia na młodą gwiazdę tenisa

DI
opublikowano: 2019-08-26 12:29

Grupa Lotos podpisała umowę z Hubertem Hurkaczem, jednym z najbardziej obiecujących polskich tenisistów młodego pokolenia.

W ramach umowy Hubert Hurkacz wystąpi z logo Lotosu na koszulce już podczas rozpoczynającego się dzisiaj turnieju US Open, podczas którego zmierzy się z Francuzem Jeremym Chardym.

Hubert Hurkacz
Hubert Hurkacz
fot. Vincent Kessler, Reuters/ FORUM

Ponadto, Hubert Hurczak zostanie ambasadorem skierowanego do najmłodszych Narodowego Programu Upowszechniania Tenisa „Rakiety LOTOSU”. Zgodnie z umową, koncern z Gdańska będzie mógł wykorzystywać wizerunek tenisisty w działaniach reklamowych, wizerunkowych i promocyjnych.

Dobrą formę tenisista potwierdził wygrywając w niedzielę swój pierwszy turniej ATP – Winston-Salem Open (to pierwszy polski singlista od 1982 r., który wygrał turniej rangi ATP). Dzięki temu zwycięstwu awansuje na 35. pozycję w rankingu ATP World Tour (obecnie sklasyfikowany jest na 41. miejscu).

Zawarta pod koniec sierpnia umowa obowiązuje do końca 2022 r.

To nie pierwszy raz, kiedy Grupa Lotos angażuje się w polski tenis. Wcześniej była już sponsorem Agnieszki Radwańskiej. Natomiast od lutego koncern jest sponsorem strategicznym Polskiego Związku Tenisowego.