W ramach umowy Hubert Hurkacz wystąpi z logo Lotosu na koszulce już podczas rozpoczynającego się dzisiaj turnieju US Open, podczas którego zmierzy się z Francuzem Jeremym Chardym.

Ponadto, Hubert Hurczak zostanie ambasadorem skierowanego do najmłodszych Narodowego Programu Upowszechniania Tenisa „Rakiety LOTOSU”. Zgodnie z umową, koncern z Gdańska będzie mógł wykorzystywać wizerunek tenisisty w działaniach reklamowych, wizerunkowych i promocyjnych.
Dobrą formę tenisista potwierdził wygrywając w niedzielę swój pierwszy turniej ATP – Winston-Salem Open (to pierwszy polski singlista od 1982 r., który wygrał turniej rangi ATP). Dzięki temu zwycięstwu awansuje na 35. pozycję w rankingu ATP World Tour (obecnie sklasyfikowany jest na 41. miejscu).
Zawarta pod koniec sierpnia umowa obowiązuje do końca 2022 r.
To nie pierwszy raz, kiedy Grupa Lotos angażuje się w polski tenis. Wcześniej była już sponsorem Agnieszki Radwańskiej. Natomiast od lutego koncern jest sponsorem strategicznym Polskiego Związku Tenisowego.