LPP miało 40 mln zł straty operacyjnej

Kamil ZatońskiKamil Zatoński
opublikowano: 2020-08-03 17:13

W II kwartale roku obrotowego 2020/2021, kończącym się w LPP 31 lipca, spółka poniosła 40 mln zł straty operacyjnej, wobec 186 mln zł zysku przed rokiem.

Przychody spadły o 10 proc. do 2,1 mld zł, przy czym w sklepach stacjonarnych zmniejszyły się o 28 proc. do 1,48 mld zl, a w e-commerce wzrosły o 124 proc. do 620 mln zł.

Reserved jest jedną z marek należących do LPP
Reserved jest jedną z marek należących do LPP
Materiały Prasowe

Powierzchnia LFL była o 36 proc. niższa r/r.

W całym I półroczu (a więc od lutego do lipca) przychody spadły o 21 proc. do 3,28 mld zł, a strata operacyjna wyniosła 301 mln zł.

"Na koniec I półrocza 2020 w pozycji „Pozostałe koszty operacyjne” utworzono odpisy na kwotę 135 mln zł ze względu na postępowanie sanacyjne w zależnej spółce niemieckiej"  - zaznaczono. 

Pełny raport spółka opublikuje dopiero w październiku.