Marsz CR Media Consulting na GPW

ABC
02-03-2006, 00:00

Internet Group, giełdowa spółka oferująca usługi internetowe i teleinformatyczne, planuje połączenie z działającą na rynku reklamy spółką CR Media Consulting. Firmy podpisały list intencyjny w tej sprawie. Spółka należąca do reklamowo-radiowej grupy CR Media będzie zdecydowanie dominować nad partnerem. Planuje na 2006 r. przychody 162 mln zł (w 2005 r. wyniosły 166,2 mln zł), EBITDA 7,3 mln zł (3,4 mln zł) i zysk netto 6 mln zł (1,5 mln zł), podczas gdy giełdowa firma przewiduje odpowiednio 15 mln zł i 1 mln zł. Jeśli wszystko pójdzie sprawnie, emisja akcji dla właścicieli CR Media Consulting może nastąpić jeszcze przed wakacjami.

— Do końca marca będzie prowadzony due dilligence. Dopiero po jego zakończeniu będzie można powiedzieć, jak wielka to będzie emisja i jaki parytet wymiany akcji — mówi Jerzy Jędrzejczyk, prezes Internet Group.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ABC

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Marsz CR Media Consulting na GPW