Muzyka nie gra w 4fun Mediach

Giełdowa spółka spokorniała. Nowy prezes ma nadać jej nowy rytm, ale rywale nie zamierzają ustępować miejsca.

4fun Media, sztandarowy biznes funduszu Nova Group, jest na zakręcie. Przez lata płacił sowitą dywidendę z zysków osiągniętych ze sprzedaży reklam w młodzieżowych kanałach muzycznych. Teraz okazało się, że owszem, młodzi wciąż bujają się w takt skocznej muzyki, ale robią to przy akompaniamencie konkurencyjnych kanałów, głównie z grupy Zbigniewa Benbenka. Ewę Czekałę, wieloletnią prezes, zastąpił Rafał Baran, weteran rynku reklamowego. — Jest nowy prezes, będą nowe posunięcia. Musimy postawićna dywersyfikację, szerszy rynek — podkreśla Dariusz Stokowski, jeden ze współwłaścicieli Nova Group, szef...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Muzyka nie gra w 4fun Mediach